اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان:

شفافیت عملکرد را در دستور کار خود قرار می‌دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: مهم‌ترین رویکرد من برای ادامه فعالیت در هیئت تکواندو این است که شفافیت عملکرد را در دستور کار خود قرار دهم.

شفافیت عملکرد را در دستور کار خود قرار می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مصطفی رئیسی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات رییس هیئت تکواندوی استان اصفهان که در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد اظهار کرد: از مهم‌ترین اقداماتی که برای چهار سال آینده هیئت تکواندوی استان در دستور کار خود دارم این است که سطح علمی و دانش تکواندوی استان اصفهان ارتقاء پیدا کند و این تنها با حمایت تمام جامعه تکواندو و مسئولان ورزش استان قابل انجام است.

وی تصریح کرد: ظرف هشت سال گذشته تکواندو استان از جایگاه بالایی از لحاظ علمی، قهرمان‌پروری و پهلوان‌پروری برخوردار بوده که امیدواریم بتوانیم این جایگاه را همچنان حفظ کنیم.

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان ادامه داد: مأموریت سنگینی بر عهده هیئت تکواندو استان اصفهان گذاشته شده و آن این است که باید جایگاه هیئت تکواندو استان را از رتبه دوم کشوری به رتبه نخست ارتقاء دهیم و این موضوع تنها با حمایت تمام جامعه تکواندو استان حاصل می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه قصد داریم اصل را بر شفافیت عملکرد بگذاریم افزود: هفت تیم از استان اصفهان در لیگ‌های تکواندو به جز لیگ برتر قرار دارند که باید این جایگاه ارتقاء پیدا کند.

وی ادامه داد: یک نقشه استراتژیک را برای چهار سال آینده در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم موجب رشد این رشته در استان بشود و همچنین امیدوارم امانتی را که به من سپرده شده بتوانم حفظ کرده و امانت‌دار خوبی باشم.

انتهای پیام/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول