اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیته برنامه‌ریزی آمل عنوان شد

جزئیات بازسازی پل تخریب شده روستای تاریخی بلیران

خبرگزاری فارس: جزئیات بازسازی پل تخریب شده روستای تاریخی بلیران در بخش دابودشت در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آمل عنوان شد.

جزئیات بازسازی پل تخریب شده روستای تاریخی بلیران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فرماندار آمل عصر امروز در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با اشاره به اینکه بر اثر سیل روز یکشنبه پل قدیمی روستای تاریخی بلیران کاملا از بیان رفت، گفت: بر اثر سیل قریب به 50 درصد دیواره راه ارتباطی این روستا نیز تخریب شده است.

یدالله اکبرزاده با تاکید بر اینکه پل ارتباطی این روستا با اطراف از بیان رفته است، تصریح کرد: باید پیگیری‌های لازم برای بازگرداندن راه‌های ارتباطی به این روستا صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه این روستا قرار است به عنوان موزه روستایی کشور محسوب شود باید اقدامات لازم برای رفع کمبود‌های آن انجام شود.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه پل ارتباطی میان دو بخش روستای رزکه نیز بر اثر سیل ار بین رفته است، یادآور شد: به دلیل قطع ارتباط دو روستا باید هر چه سریع‌تر این پل راه‌اندازی شود.

*نصب پل باکسی در روستای بلیران

معاون مسکن اداره راه و شهرسازی آمل با بیان اینکه یک دهنه پل به عنوان راه ارتباطی روستای بلیران بر اثر سیل تخریب شده و کاملا  از بین رفته است، افزود: تخریب این پل 150 میلیون تومان خسارت وارد کرد.

محسن غفاری با اشاره به اینکه از روز وقوع حادثه نیروهای اداره راه در این روستا مشغول فعالیت هستند، گفت: تعداد پل آب‌رو باکسی امروز بارگیری شد و برای نصب به این روستا ارسال شد.

وی با بیان اینکه بر اثر رانش دیواره راه ارتباطی این روستا نیز تخریب شده است، گفت: تا زمان تامین اعتبار با مصالح سنگی موجود در شهرستان این دیواره مرمت و نگه‌داری می‌شود.

غفاری با اشاره به اینکه یک دهنه پل نیز در روستای محمدآباد رزکه تخریب شده است، تصریح کرد: این سیل 30 درصد خسارت به ارزش 30 میلیون تومان وارد کرد.

انتهای‌پیام/86011/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول