اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کلات خبر داد

کمک 400 میلیون ریالی مردم کلات به بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: فرماندار کلات گفت: از سال گذشته تاکنون بالغ بر 400 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی مردم شهرستان برای بازسازی عتبات عالیات اهدا شده است.

کمک 400 میلیون ریالی مردم کلات به بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدرضا قره‌خانی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات که با حضور اعضای نظام مهندسی و ناظران پروژه‌های عمرانی شهرستان کلات برگزار شد؛ با اشاره به اعزام چند متخصص برای مشارکت در بازسازی مضجع ائمه معصومین (ع) در عراق افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات کلات در صورت اعلام نیاز، برای افزایش تعداد نیروهای اعزامی آمادگی دارد.

وی مشارکت در این طرح را افتخار و توفیقی بزرگ برای مردم و مسوولان عنوان و اضافه کرد: ظرفیت مشارکت مردم در بازسازی حرم معصومین(ع) بسیار بیشتر از کمک‌های جمع‌آوری شده است.

فرماندار کلات با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌های محلی در خصوص فعالیت‌های ستاد اظهار داشت: این امر رشد قابل توجه نذورات مردمی را سبب می‌شود و در سال گذشته  از همین طریق بالغ بر 400 میلیون ریال از سوی شهروندان کلاتی برای بازسازی عتبات عالیات اهدا شده است.

انتهای پیام/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول