اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تکواندو:

پهلوانی مقدم بر قهرمانی است / نباید تنها منافع شخصی را در نظر بگیریم

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تکواندو گفت: نباید افتخارات فردی را تنها به دلیل اینکه سازش با ما کوک نیست زیر سؤال ببریم.

پهلوانی مقدم بر قهرمانی است / نباید تنها منافع شخصی را در نظر بگیریم

سید محمد پولادگر ظهر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان که در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که در رشته‌ای فعالیت می‌کنیم که موجب سرافرازی ورزش ایران در جهان شده است و در عین حال برای من موجب تعجب است که چرا از هشت کاندیدایی که خود را برای ریاست هیئت تکواندو اصفهان کاندید کرده بودند تنها دو نماینده در این مراسم حضور دارد.

وی تصریح کرد: کاندیداهایی که در این مجمع حضور پیدا نکردند همگی از خانواده تکواندو بودند که نبود حضورشان در این مجمع موجب تأسف است.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: به هر حال ما بر اساس قانون با حضور اعضای مجمع این انتخابات را برگزار می‌کنیم.

پولادگر پس از انتخاب رییسی به عنوان رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان ضمن تبریک به وی افزود: ما برای مسائل پیش پا افتاده بدیهی‌ترین اصول اخلاقی را زیر پا می‌گذاریم، از فردی نام نمی‌برم اما کسی که کاندیدای هیئت است بگوید چرا افتخارات یک هیئت را زیر سؤال می‌برد و تنها به مسائل شخصی فکر می‌کند.

وی با بیان اینکه پهلوانی مقدم بر قهرمانی است گفت: کسب عناوین قهرمانی تنها یکی از ملاک‌های ارزیابی ما برای هیئت‌های تکواندو است و ما نباید افتخارات فردی را به دلیل اینکه سازش با ما کوک نیست زیر سؤال ببریم چراکه این به دور از مروت و جوانمردی است.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه سه سال است که هیئت تکواندو استان رتبه دوم برترین هیئت‌های تکواندو کشور را در اختیار دارد، تاکید کرد: توقع ما از استان اصفهان این است که در جایگاه نخست قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: رقابت‌کردن با تهران به عنوان شهری که بیشتر تکواندوکاران آن از شهرهای مختلف کشور هستند بسیار سخت است و این در حالی است که تمام ورزشکاران این رشته در اصفهان بومی خود استان هستند.

انتهای پیام/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول