اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آسارای کرج:

زیرساخت‌های گردشگری در آسارا توسعه یابد

خبرگزاری فارس: بخشدار آسارای کرج گفت: مسئولان باید توجه ویژ‌ه‌ای را به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این بخش داشته باشند.

زیرساخت‌های گردشگری در آسارا توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محسن محمدی ظهر امروز در نشست بررسی طرح جامع گردشگری محور کرج کندوان اظهار داشت: آسارا با داشتن جاذبه‌های گردشگری زیاد در همه فصول سال به ویژه بهار و تابستان گردشگران بسیاری دارد لذا این امر می‌طلبد برای ارائه خدمات بیشتر و برقراری رفاه این گردشگران تدابیر ویژه‌ای از سوی مسئولان اندیشیده شود.

وی افزود: جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در این بخش در گرو ارتقای زیرساخت‌های آن محسوب می‌شود لذا باید مسئولان و کارشناسان زمینه‌های توسعه این مهم را فراهم آورند.

محمدی در ادامه به اجرای طرح جامع گردشگری محور کرج کندوان اشاره کرد و گفت: یکی از طرح‌هایی که توسط کارشناسان ارائه شد و هم‌اکنون فاز نخست آن در دست بررسی است طرح جامع گردشگری محور کرج کندوان بوده که می‌تواند در توسعه بخش آسارا موثر باشد.

بخشدار آسارا هدف اصلی این طرح را راه‌گشایی برای برطرف کردن مشکلات اهالی و توسعه گردشگری در این بخش عنوان کرد.

در ادامه این نشست سرپرست برنامه‌ریزی فرمانداری کرج نیز طی سخنانی گفت: باید برای توسعه و رونق این بخش‌ تدابیر اساسی از سوی مسئولان اندیشیده شود.

علی قدوسی ادامه داد: با توسعه و رونق بخش‌های گردشگری و توسعه زیرساخت‌های آن می‌توانیم علاوه بر جذب بیشتر گردشگر برای رونق اقتصادی این کلانشهر نیز گام برداریم.

این مسئول با اشاره به این طرح جامع گردشگری محور کرج کندوان تأکید کرد: اگر این طرح به مرحله اجرایی برسد به طور قطع گامی اساسی برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری برداشته می‌شود.

قدوسی گفت: اجرای این طرح برای استان البرز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که این محور دارای جاذبه‌های گردشگری فراوان است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان برای اصلاح حریم‌های این بخش نیز گام برداریم.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول