اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد

ارسال 200 مقاله به همایش ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش ملی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از ارسال 200 مقاله به دبیرخانه این همایش از سراسر کشور خبر داد.

ارسال 200 مقاله به همایش ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد نظری‌پور در حاشیه برگزاری این همایش در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: از زمان اعلام فراخوان این جشنواره تا 25 مرداد ماه امسال بیش از 200 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که 100 مقاله آن بعد از داوری‌های انجام شده در مرحله نخست انتخاب شد.

به گفته وی، 10 مقاله از کل مقالات ارسال شده به عنوان مقالات برتر انتخاب و در همایش امروز قرائت می‌شود.

دبیر علمی همایش ملی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اضافه کرد: این همایش با موضوعات، تولید ملی با نگاه قرآنی و روایتی، تولید ملی با نگاه حقوقی ـ فقهی، تولید ملی با نگاه فرهنگی ـ اجتماعی، تولید ملی با نگاه اقتصادی ـ مدیریتی و سایر موضوعات مرتبط برگزار می‌شود.

نظری‌پور اهداف برگزاری این همایش را یادآور شد و تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و ارائه راهکارهای علمی به منظور افزایش زمینه‌های گرایش و استقبال مردم به مصرف کالاهای ایرانی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

وی تصریح کرد: این همایش به همت دانشگاه کردستان و با همکاری بسیج اساتید استان برگزار می‌شود.

دبیر علمی همایش ملی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: مقالات برتر این همایش در قالب یک فرمت سی‌دی در اختیار علاقمند قرار خواهد گرفت.

گفتنی است چندین طرح انتخاب شده این همایش توسط شرکت‌کنندگان قرائت و دانشجویان پیرامون مقالات ارائه شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول