اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

سازه‌های مازندران در مقابل سیل و زلزله مشکل دارند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: سازه‌های استان مازندران در مقابل سیل، توفان و زلزله با مشکل مواجه می‌شوند.

سازه‌های مازندران در مقابل سیل و زلزله مشکل دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عیسی هاشمی حیدری شامگاه سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیان اینکه نیازهای مهندسان باید شناسایی شود تا راهکاری برای برون رفت از آن اتخاذ شود، اظهار داشت: چهره هر استان نشان‌دهنده نوع عملکرد مهندسان آن استان است.

وی ادامه داد: جامعه مهندسان باید طرح‌های جدید برای برآورده کردن نیازهای استان ارائه دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیریت استان برای توسعه و پیشرفت مازندران از هرگونه نظرات و پیشنهادات مهندسان استفاده می‌کند، بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده کمتر از چهار درصد اعتبارات تملک و دارایی مازندران را پیمانکاران استان در ساخت و ساز بهره‌برداری می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران در داشتن نیروهای متخصص و ماهر زبانزد کشور است، تصریح کرد: حضور پیمانکاران استانی در ساخت و سازها و نیز طرح‌های عمرانی ضعیف است.

وی افزود: به نظر می رسد مازندران در بخش ساخت و ساز با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو است.

هاشمی حیدری با تاکید بر اینکه بازنگری جدی در بین مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی مازندران صورت گیرد، بیان کرد: ضرورت دارد برای توسعه و پیشرفت مازندران تعامل بیشتری بین سازمان‌های مختلف استان برقرار شود.

وی با بیان اینکه عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی مناسب است، اظهار داشت: سازه‌های استان مازندران در مقابل سیل، توفان و زلزله با مشکل مواجه می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار مازندران حضور مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان را در ساخت و  2 هزار و 200 واحد مسکونی زلزله زده آذربایجان شرقی که مازندران متقبل شده است را کمرنگ عنوان کرد و گفت: برای هر واحد ساختمان 160 میلیون ریال اعتبار در اختیار مازندران قرار گرفت که این امر علاوه بر درآمدزایی مانور خوبی برای ارائه توانمندی‌های مهندسان مازندرانی می‌شود.

انتهای پیام/86006/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول