اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت کارگری سپاه بوشهر:

حضور بسیجیان در دفاع از انقلاب باید پررنگ‎تر از گذشته باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت کارگری سپاه شهرستان بوشهر گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و تهاجمات مکرر دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیجیان باید حضوری پررنگ‏تر برای دفاع از انقلاب داشته باشند.

حضور بسیجیان در دفاع از انقلاب باید پررنگ‎تر از گذشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر شهرام نوذری صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‎های اجرایی هفته بسیج اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب از هر ترفندی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدشه‎دار کردن انقلاب استفاده می‎کنند و بر ماست که بیش از گذشته در برابر آنان ایستادگی کنیم.

این مسئول افزود: حضور بسیج و بسیجیان در عرصه‏های مختلف نظام و دفاع از ارزش‎های اسلامی و مقابله با تهاجمات دشمنان و استکبار جهانی ضروری است.

نوذری ادامه داد: استکبار جهانی می‎داند که بسیج در راه دفاع از ارزش‏های الهی و اسلامی این انقلاب برای همیشه در مقابل آنها خواهد ایستاد.

فرمانده حوزه مقاومت کارگری سپاه شهرستان بوشهر خاطر نشان کرد: دشمنان از بسیج و بسیجیان هراس دارند و آنان را در دستیابی به اهداف شوم خود مانع بزرگی می‎دانند.

وی با اشاره به برنامه‏های هفته بزرگداشت بسیج عنوان کرد: باید به دشمنان نشان دهیم که همچون گذشته استوار و سربلند از ولایت فقیه، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت و تا پای جان دفاع می‏کنیم.

این مسئول تاکید کرد: دشمنان انقلاب و اسلام باید تا همیشه تاریخ از بسیج و بسیجیان بترسند چون بسیج همواره از انقلاب و ارزش‎های انقلاب دفاع خواهد کرد.

فرمانده حوزه مقاومت کارگری سپاه شهرستان بوشهر از اجرای 33 برنامه فرهنگی در حوزه کارگری شهرستان بوشهر در هفته بزرگداشت بسیج خبر داد.

نوذری گفت: با همکاری پایگاه‎های مقاومت حوزه کارگری سپاه شهرستان بوشهر 33 برنامه فرهنگی در این حوزه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‎ها در هفته بسیج که همزمان شده با سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) بصیرت‎افزایی بسیجیان است.

این مسئول اذعان داشت: با همکاری پایگاه‎های مقاومت حوزه کارگری سپاه شهرستان بوشهر 33 برنامه فرهنگی، نشست سیاسی، ورزشی و ... در این حوزه برگزار می‎شود.

فرمانده حوزه مقاومت کارگری سپاه شهرستان بوشهر متذکر شد: تجلیل از بسیجیان نمونه، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات ورزشی، نشست‎های سیاسی و... از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این هفته به شمار می‎رود.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول