اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌احتیاطی باز هم حادثه آفرید

کارخانه تولید پلاستیک طعمه آتش شد

خبرگزاری فارس: حضور و اقدام به موقع آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی در خاموش کردن شعله‌های آتش که کارگاه‌های پلاستیک‌سازی را دربرگرفته بود از سرایت و گسترش آتش‌سوزی جلوگیری کرد.

کارخانه تولید پلاستیک طعمه آتش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی، با اعلام آتش‌سوزی در یک کارخانه تولید روکش صندلی، چادر و پلاستیک‌سازی به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 35، 81، 50، 47 فوماتیک 38، 12 و خاور تنفسی ایستگاه 38 را به محل حادثه در اتوبان بهشت زهرا (س)، ابتدای دهکده توحید اعزام کرد.

یدالله مهرپرور در این باره گفت: در محل حادثه مشاهده شد، کارخانه‌ای به وسعت 5 هزار مترمربع که تعدادی از سوله‌های آن به عنوان کارگاه‌های تولیدی استفاده می‌شد کاملا شعله‌ور شده و با دود فراوانی همراه بود.

افسر آماده منطقه 5 عملیات ادامه داد: در محوطه ما بین این سوله‌ها مقدار انبوهی از الیاف نخ و کنف نیز دچار آتش‌سوزی شده و در حال سرایت به دیگر قسمت‌های کارگاه‌ها بود که آتش‌نشانان موفق شدند با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات آبرسان از چندین نقطه به داخل کارگاه‌ها نفوذ کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش را مهار و خاموش کنند که این اقدام سریع آتش‌نشانان مانع سرایت و گسترش آتش‌سوزی به قسمت‌های دیگر شد.

مهرپرور خاطرنشان کرد: در این کارگاه‌ها ده‌ها سیلندر گاز 11 و 50 کیلویی در محاصره شعله‌های آتش بودند که با تلاش و شجاعت آتش‌نشانان از محل حادثه خارج شدند.

گفتنی است به علت وسعت این آتش‌سوزی روسای ایستگاه‌های 35 و 28 برای فرماندهی و نظارت بیشتر در محل حادثه حضور داشتند.

این گزارش حاکی است، آتش‌نشانان پس از دادن تذکرات ایمنی به مالکان به عملیات خود پایان دادند و علت حادثه را نیز کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی دارند.

انتهای پیام/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول