اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

دود آتش‌زدن زباله‌ها شوشتر را فراگرفت

خبرگزاری فارس: دود آتش‌سوزی در مدفن زباله‌های شهر تازه تاسیس شرافت، مردم شوشتر را کلافه کرده و نارضایتی بسیار زیادی برای مردم ایجاد کرده است.

دود آتش‌زدن زباله‌ها شوشتر را فراگرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، صبح امروز در اقدامی بسیار عجیب زباله‌های دفع شده شهرداری شهر شرافت که در هشت کیلومتری شوشتر واقع است آتش زده شد. بر اثر این رخداد، دود غلیظی مناطق فرهنگ‌شهر، شوشترنو، 250 واحدی، کوی گل‌ها، کوی بهارستان شوشتر را هم اکنون هاله‌ای از دود فرا گرفته است.

 دفن زباله‌های  شهر شرافت به صورت کاملا خودسرانه در محل کنونی انجام می‌شود و آتش زدن این زباله‌ها نیز بر اساس اعلام شورای بهداشت، کاملا غیرقانونی است.

بر این اساس، عدم توجه به مسائل زیست محیطی و اقدام به سوزاندن این زباله‌ها باعث شده است تا دود غلیظی در ارتفاع کمتر از 20 متر سطح زمین در شوشتر ایجاد شود که بسیار باعث نارضایتی مردم شده است.

به دنبال اعتراض‌های فراوان مردم شوشتر در این خصوص در حال حاضر تیم‌های آتش نشانی شوشتر برای خاموش کردن آتش ناشی از زباله‌ها به شهر شرافت اعزام شده‌اند.

گفته می‌شود برخی از مسئولان محلی مانند رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر و شهردار نیز در حال حاضر در این منطقه حضور دارند تا برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته خاکستر سوخته‌های نیشکر به دلیل مجاورت کشت و صنعت کارون به شهر شوشتر برای مردم مشکل آفرین شده بود و در حال حاضر دود سوخته‌های زباله‌های شهر شرافت، خلاء دستگاه‌های نظارتی و بهداشتی را در امر بهداشت عمومی و محیط زیست نشان می‌دهد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول