اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان آتش‌نشانی آبادان خبر داد

حضور آتش‌نشانی در نخستین دقایق در صحنه تصادف جاده آبادان ـ ماهشهر

خبرگزاری فارس: معاون سازمان آتش‌نشانی آبادان گفت: 10 نفر از نیروهای سازمان آتش‌نشانی به همراه سه دستگاه خودرو از دقایق نخست حادثه در صحنه حاضر بودند.

حضور آتش‌نشانی در نخستین دقایق در صحنه تصادف جاده آبادان ـ ماهشهر

مسعود آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی آبادان در حادثه تصادف جاده آبادان ـ ماهشهر با حضور در صحنه به آسیب دیدگان یاری رساندند.

وی افزود: 10 نفر از نیروهای سازمان آتش‌نشانی به همراه سه دستگاه خودرو از دقایق نخست حادثه در صحنه حاضر بوده و در کنار فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان عملیات امداد و نجات را انجام دادند.

معاون و مدیر فنی سازمان آتش‌نشانی شهرستان آبادان ادامه داد: سه دستگاه خودرو شامل امداد و نجات، اطفا و مدیریت در قالب 10 نفر با حضور مدیر عامل سازمان آتشنشانی در محل تصادف اقدامات لازم را انجام دادند.

شب گذشته تصادف یک خودروی پژو 405 و پراید سبب کشته شدن هشت نفر و زخمی شدن دو نفر شد که حال مجروحان حادثه نیز وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول