اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز در آمل

پیکر هنرمند برجسته مازندران به خاک سپرده شد

خبرگزاری فارس: پیکر محمد نائیج هنرمند برجسته تذهیب مازندران عصر امروز با حضور پرشور مردم، هنرمندان و مسئولان در آستانه امامزاده ابراهیم(ع) آمل به خاک سپرده شد.

پیکر هنرمند برجسته مازندران به خاک سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، پیکر محمد نائیج هنرمند برجسته تذهیب مازندران عصر امروز از خیابان طالب آملی تا آستانه امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان با حضور پرشور مردم، هنرمندان و مسئولان تشییع شده و در این امامزاده به خاک سپرده شد.

مرحوم نائیج که از اساتید برجسته هنر گل و مرغ، فرش و تذهیب به شمار می‌آید مدت طولانی به بیماری سرطان مبتلا شده بود و عصر روز گذشته دوشنبه در بیمارستان امام رضا(ع) آمل دعوت حق را لبیک گفت.

این هنرمند نامی مازندران سال 1343 در آمل به دنیا آمد و عنوان برتر دو دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن در تهران مصلای بزرگ نماز جمعه، شرکت در نخستین همایش بزرگ قرآن مجید سالن سران کشورهای اسلامی تهران و عنوان برتر نخستین جشنواره مهر تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیمای تهران را در کارنامه هنری خود دارد.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در پیامی درگذشت مرحوم نائیج هنرمند برجسته مازندران را به خانواده بزرگ فرهنگ و هنر و بازماندگانش تسلیت گفت.

انتهای پیام/86012/ی/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول