اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین سال متوالی صورت گرفت

آغاز به کار ستاد تسهیلات محرم در قزوین

خبرگزاری فارس: در آستانه فرا رسیدن ایام محرم‌الحرام، ستاد تسهیلات محرم برای سومین سال متوالی در نگارخانه فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) آغاز به کار کرد.

آغاز به کار ستاد تسهیلات محرم در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صادق آریان معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: ستاد تسهیلات محرم از سه سال گذشته به منظور ارائه خدمات مناسب و متمرکز به هیئت‌های عزاداری متشکل از دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری در دهه نخست ماه محرم به فعالیت می‌پردازد.

آریان بیان کرد: در این ستاد، دستگاه‌های مختلف به ارائه خدمات در مساجد و تکیه‌ها می‌پردازند و این ستاد در سومین سال فعالیت خود، به مسئولان هیئت‌ها تسهیلات و توصیه‌های لازم در ایام عزاداری را ارائه می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد: با فعالیت هیئت‌های بزرگ و متدین شهر قزوین، فرصت مناسبی در نتیجه تعامل بیشتر مدیریت شهری و شهروندان برای برگزاری یک عزاداری در شأن اباعبدالله حسین (ع) به وجود خواهد آمد.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: ستاد تسهیلات محرم در سازمان مستقر است و علی‌رغم پشتیبانی و مساعدت هیئت‌های مذهبی، تلاش خود را در راستای رونق بیشتر مجالس عزاداری به انجام می‌رساند و در این راستا هیئت‌ها می‌توانند خواسته‌های خود در زمینه نصب بنر، پاکیزگی محیط اطراف مساجد و دیگر موارد مربوط را به ستاد تسهیلات محرم مطرح و خدمات دریافت کنند.

در ستاد تسهیلات محرم سازمان‌های فرهنگی ورزشی، زیباسازی و مدیریت پسماند شهرداری قزوین، تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و هیئت‌های مذهبی همکاری دارند.

ستاد تسهیلات محرم از 20 تا 30 آبان ماه جاری آماده ارائه خدمات به هیئت‌های مختلف عزاداری است.

انتهای پیام/2667/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول