اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان:

جشن اهدای کتاب به کتابخانه صبای تنب بزرگ برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان از برگزاری جشن اهدای کتاب به کتابخانه صبای تنب بزرگ در روز یکشنبه خبر داد.

جشن اهدای کتاب به کتابخانه صبای تنب بزرگ برگزار می‌شود

غلامرضا یاوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه این جشن در میدان امام(ره) اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه جزیره تنب بزرگ هنوز کتابخانه عمومی ندارد، نهاد کل کتابخانه‌های کشور با همکاری برنامه «صبح به خیر ایران» اقدام به ساخت کتابخانه‌ صبا در این جزیره کرده است.

وی افزود: بدین منظور کاروانی به نام صبا راه‌اندازی شده که کتاب‌های اهدایی مردم سراسر ایران را برای این کتابخانه‌ جمع‌آوری می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان با بیان اینکه این کاروان اکنون به اصفهان رسیده است، تصریح کرد: ظهر یکشنبه جشن اهدای کتاب مردم اصفهان به کتابخانه صبا در میدان امام(ره) اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کاروان از شهرهای تهران، قم و کاشان عبور کرده و تاکنون 8هزار عنوان کتاب اهدایی مردم فرهنگ دوست کشورمان برای این کتابخانه جمع‌آوری شده است.

یاوری با بیان اینکه ساختمان این کتابخانه توسط نهاد کتابخانه‌های کل کشور در تنب بزرگ ساخته شده است، تاکید کرد: کاروان صبا پس از اصفهان از شهرهای یزد، رفسنجان و کرمان عبور می‌کند و در روز 26 آبان ماه مصادف با روز کتاب و کتاب‌خوانی هم‌زمان با جشن کتاب نهاد کتابخانه‌های کشور در سالن برج میلاد، این کتابخانه از طریق ویدئو کنفرانس توسط محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول