اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل الهام از مکتب عاشورا

استکبار جهانی با همه رجزخوانی‌اش نمی‌تواند به حریم ایران معترض شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان هوا فضای سپاه با بیان اینکه مردم ایران اگر هویتی دارند به خاطر الهامی است که از مکتب عاشورا گرفتند، گفت: استکبار جهانی امروز نمی‌تواند با همه رجزخوانی‌اش به حریم ما معترض شود.

استکبار جهانی با همه رجزخوانی‌اش نمی‌تواند به حریم ایران معترض شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام ایوب حسن‌زاده بعدازظهر امروز در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی‌مقدم در مسجد انگجی تبریز با اشاره به دیدگاه امام علی(ع) در ارتباط با رمز بقای جامعه توحیدی و دینی اظهار کرد: پایبندی به اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، وحدت و یکپارچگی دو عامل مهمی هستند که در استمرار و تداوم جامعه دینی می‌تواند نقش ایفا کند و بی‌تردید هر جامعه که گرفتار اختلافات سیاسی و پایبند به آرمان‌های مقدس خود نباشد، محکوم به فنا و زوال است.

وی با بیان اینکه اقتدار معنوی ایران اسلامی بزرگ‌ترین عامل بازدارندگی در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت تفکر ولایی و خون سرخ شهیدان توانسته است به اوج اقتدار و سرافرازی نائل شده و به الگوی مقاومت برای آزادیخواهان جهان تبدیل شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان هوا و فضای سپاه در ادامه با اشاره به جایگاه معنوی امثال شهید تهرانی‌مقدم تصریح کرد: شهید تهرانی‌مقدم قبل از شهادت از چهره‌های گمنام این نظام بود و در وهله اول به برکت شهادت به یکی از نام‌آورترین چهره‌های انقلاب اسلامی تبدیل شد و در وهله ثانی در سایه اطاعت‌پذیری از مقام شامخ ولی‌فقیه به اوج عزت و عظمت نائل شد.

حسن‌زاده عاشورا را منشأ الهام انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: این مردم اگر هویتی دارند به خاطر الهامی است که از مکتب عاشورا و فرهنگ کربلا گرفتند و با دست خالی در مقابل استکبار جهانی تا بن دندان مسلح ایستادند و دشمن را به خاک مذلت نشاندند و دستاورد این مقاومت چیزی نیست جز عزت و اقتدار و استکبار جهانی امروز نمی‌تواند با همه رجزخوانی‌اش به حریم ما معترض شود.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول