اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خبر داد

برخورداری روستاهای بالای 20 خانوار آذربایجان‌غربی از نعمت برق

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: تمام روستاهای بالای 20 خانوار آذربایجان‌غربی از نعمت برق بهره‌مند هستند.

برخورداری روستاهای بالای 20 خانوار آذربایجان‌غربی از نعمت برق

حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر با اقدامات انجام گرفته شاهدیم که 100 درصد مردمی که در شهرهای آذربایجان‌غربی ساکن هستند از نعمت برق برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قطعی برق در هیچ شهر استان نداریم، تصریح کرد: قطعی برق در استان به صفر رسیده و در صورتی که در شبکه اختلالی ایجاد نشود، قطعی برق نداریم.

کاظمی‌کیا با اشاره به تولید برق در آذربایجان‌غربی، افزود: تولید برق در این استان بیش از میزان مصرف است و در حال حاضر شاهد وارد کردن برق تولیدی استان به شبکه ملی برق هستیم.

وی با بیان اینکه برق‌رسانی به روستاهای استان نیز در سال‌های اخیر مورد توجه جدی دولت بود، افزود: دولت با واگذاری اعتبارات ویژه‌ای در این زمینه گام بزرگی در راستای برق‌رسانی به روستاها برداشته است.

کاظمی‌کیا خاطرنشان کرد: در حال حاضر برق‌رسانی به روستاهای بالای 20 خانوار به اتمام رسیده است و تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در حال حاضر برای برق رسانی به روستاهای کمتر از 20 خانوار اقدامات لازم انجام می‌گیرد، گفت: برق‌رسانی به مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم در دستور کار قرار دارد.

کاظمی‌کیا با اشاره به کاهش برق غیرمجاز با برق‌رسانی به روستاها، افزود: با برق‌رسانی به روستاها و مناطق محروم استان شاهد کاهش برق‌های غیرمجاز هستیم.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تلاش می‌شود، برق‌رسانی به تمام روستاها تا پایان برنامه پنج ساله پنجم توسعه عملیاتی شود که برای این منظور نیازمند واگذاری اعتبار هستیم.

انتهای پیام/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول