اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

کردستان جولانگاه گروه‌های موسیقی معلوم‌الحال شده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با انتقاد از برگزاری برخی از کنسرت‌های موسیقی مغایر با ارزش‌های اسلامی، گفت: کردستان جولانگاه گروه‌های موسیقی معلوم‌الحال شده است که باید آن را آسیب‌شناسی کرد.

کردستان جولانگاه گروه‌های موسیقی معلوم‌الحال شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی ظهر امروز در سومین همایش پرچمداران بصیرت که با حضور مبلغین، مبلغات و هیئات مذهبی در حسینیه سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در استان فرهنگی کردستان (بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری) اتفاقاتی می‌افتد که با احکام قرآن و دین اسلام منافات دارد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: در این استان فرهنگی برخی گروه‌های موسیقی عرض اندام می‌کنند و اجرای برنامه دارند که نه تنها در سایر کشور بلکه در کشورهای همجوار نیز اجازه برگزاری چنین کنسرتی را به آنها نمی‌دهند.

به گفته علیخانی، در اندک زمان اخیر گروه‌های متعدد موسیقی و خوانندگانی در کردستان برنامه‌هایی اجرا کرده‌اند که خروجی آنها در قالب سی‌دی و بلوتوث موبایل حیثیت اجتماعی و فرهنگی استان را نشانه می‌رود.

وی با اشاره به اجرای برنامه غیرفرهنگی در آبان ماه جاری توسط گروهی خواننده گفت: با کمال تاسف برگزارکنندگان  این برنامه از مسئولان دعوت می‌کنند تا اینکه برنامه خود را در قالب آیات قرآن برای مردم توضیح دهند و این اهانت صریح به قرآن است و برخی مسئولان فرهنگی ما باید به خاطر چنین اعمالی استعفا بدهند.

علیخانی با ابراز تاسف از وقوع چنین اتفاقاتی، به شهادت بیش از 28 هزار نفر در استان کردستان اشاره کرد و گفت: در چنین استانی این اتفاقات مایه تأسف است و باید ذاکرین امام حسین(ع) با چنین مواردی برخورد کنند.

وی در ادامه مداحان و اعضای هیئات مذهبی را سفیران و پیام‌آوران فرهنگی خواند و از آنان خواست تا به سادگی از کنار این مسائل نگذرند بلکه با برگزاری برنامه‌هایی بر اساس آموزه‌های دین و در شأن حضرت امام حسین(ع) مانع از برگزاری این برنامه‌ها شوند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان گفت: دلسوختگان امام حسین(ع) باید با بصیرت حرکت کنند و با ترویج امر به معروف و نهی از منکر مانع از فعالیت انسان‌های نابکار شوند.

انتهای پیام/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول