اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین بار

نشست تخصصی موسیقی 24 مقوم شوشتری برگزار شد

خبرگزاری فارس: عصر امروز با حضور اساتید برجسته علم موسیقی از سراسر استان و کشور دومین نشست تخصصی موسیقی 24 مقوم شوشتری برگزار شد.

نشست تخصصی موسیقی 24 مقوم شوشتری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، دومین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی موسیقی 24 مقوم شوشتری در این شهرستان با حضور اساتید برجسته و باتجربه موسیقی شوشتری از تهران و خوزستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این همایش که اساتید برجسته ادبیات و موسیقی حضور داشتند پژوهشگر موسیقی مهشید نقاش‌پور در سخنانی موسیقی 24 مقوم را تعریف و تشریح کرد.

این محقق بزرگ موسیقی 24 مقوم شوشتری که در این باره کتاب و آثار متعددی منتشر کرده است، افزود: باید پژوهش کرد که چرا در موسیقی شوشتری منظومه سرائیده نشده است و در این باره باید اهل فن در شوشتر برای این سئوال پاسخی ارائه کنند.

نقاش‌پور با اشاره به اینکه باید برای داشته‌های خود ارزش قائل باشیم، تأکید کرد: باید داشته‌های خود را مکتوب کنیم و هرچه داریم برای نسل آتی محفوظ نگهداریم.

وی خاطر نشان کرد: باید با اجراهای متعدد در راستای معرفی آثار و موسیقی غنی 24 مقوم شوشتری گام‌هایی اساسی برداشت و در این باره بار سنگینی بردوش ماست.

به گزارش خبرگزاری فارس، این دومین نشست تخصصی موسیقی 24 مقوم شوشتری است که در یک ماه گذشته برگزار می‌شود و با استقبال بسیار زیاد مردم شوشتر مواجه می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول