اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه:

اجرای موسیقی گروه مشتاق به بهمن ماه موکول شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن موسیقی کرمانشاه گفت: اجرای موسیقی گروه مشتاق به خوانندگی مجتبی بهرامی به بهمن ماه سال‌جاری موکول شد.

اجرای موسیقی گروه مشتاق به بهمن ماه موکول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهاب متقی‌فر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به این‌که در آستانه ماه محرم قرار گرفته‌ایم و هیئت‌های مذهبی سطح شهر کرمانشاه تبلیغات محیطی خود را شروع کرده‌اند، به‌منظور حفظ حرمت ماه محرم و احترام نهادن به مقدسات و ارزش‌های دینی این کنسرت که قرار بود 21 و 22 آبان ماه سال‌جاری در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شود، به بهمن ماه سال‌جاری موکول شده است.

وی ادامه داد: این تصمیم تنها با خواست انجمن موسیقی بوده است که گروه موسیقی مشتاق به خوانندگی استاد مجتبی بهرامی  نیز با این موضوع موافقت کرده است.

متقی‌فر تصریح کرد: فرهنگ عزاداری در میان ملت ایران امروز به یکی از بنیادی‌ترین فرهنگ‌ها تبدیل شده است و باید همه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف جامعه تلاش کنند تا بسترهای لازم به‌منظور بهره‌گیری مردم از این ماه فراهم  شود.

حجت‌الاسلام محمد آفتابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، این اقدام انجمن موسیقی و هنرمندان استان کرمانشاه، به‌ویژه استاد مجتبی بهرامی و گروه مشتاق به‌خاطر حرمت نهادن به مقدسات را شایسته تقدیر دانست و از آنها تشکر کرد.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول