اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران:

صدور بارنامه در مازندران اینترنتی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران اعلام کرد: در راستای سیاست گسترش دولت الکترونیک، تمامی شرکت‌های حمل و نقل کالا در سطح نمایندگی ساری ملزم به تهیه اینترنت پرسرعت شدند.

صدور بارنامه در مازندران اینترنتی می‌شود

مجیدرضا نصرالله‌نژاد مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: با توجه به نیاز شرکت‌های حمل و نقل کالا به استفاده از فناوری‌های نوین و پیشرفته در امر جابه‌جایی کالا و خدمات مربوط به آن همچنین صدور بارنامه و ثبت اطلاعات حمل هر نوع کالایی در سامانه رایانه‌ای و قابلیت نظارت و کنترل امور جابه‌جایی کالاها، تمامی شرکت‌های فعال در امر حمل و نقل کالا ملزم به اتصال به اینترنت پرسرعت شده‌اند.

وی افزود: شرکت‌های حمل کالا طی عقد قرارداد با شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی، نسبت به اتصال به شبکه و پشتیبانی این سامانه اقدام کرده و فعالیت‌های خود را از طریق سیستم الکترونیکی پیگیری می‌کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران اضافه کرد: این شرکت‌ها با اتصال به اینترنت و سامانه‌های الکترونیکی علاوه بر یکپارچکی و بهره‌مندی از اطلاعات موردنیاز در کوتاه‌ترین زمان، امکان استفاده از درگاه ملی نیز را دارند.

این مسئول در ادامه افزود: با اتصال به شبکه‌های اینترنتی اطلاعات لازم درباره حمل بار و اطلاع از محرومیت رانندگان متخلف در دسترس تمامی شرکت‌ها قرار می‌گیرد و مشکلات موجود در این باره برطرف می‌شود.

نصرالله‌نژاد در پایان مزایای برخورداری از شبکه‌های الکترونیکی و اینترنت پرسرعت را صدور بارنامه بر خط و تسریع در امور حمل و نقل کالا و جلوگیری از خطاها و اشتباهات سامانه‌های موجود برشمرد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول