اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای خراسان‌شمالی:

سارق اینترنتی در خراسان‌شمالی به دام افتاد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتای استان خراسان‌شمالی گفت: با تلاش و هوشیاری پلیس فتای استان یک سارق اینترنتی شناسایی و دستگیر شد.

سارق اینترنتی در خراسان‌شمالی به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس خراسان‌شمالی، علی یلی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده جرایم اینترنتی در اواخر شهریورماه سال جاری مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب عابربانک احدی از شهروندان، بلافاصله مراتب در دستور تیم عملیات ویژه مبارزه با جرایم رایانه‌ای پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس فتا سریعاً پرونده‌ای در این خصوص را تشکیل داده و اقدامات فنی و اطلاعاتی لازم را برای شناسایی مجرم یا مجرمان آغاز کردند.

رئیس پلیس فتای استان خراسان‌شمالی اضافه کرد: مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی، اطلاعاتی و سایر اقدامات تکمیلی دیگر نهایتاً موفق شدند متهم را با مشخصات «م. ع» شناسایی کنند.

وی گفت: در بررسی‌های فنی به عمل آمده از محتوای پرونده مشخص شد که متهم با سرقت رمز دوم اینترنتی و نفوذ به حساب بانکی شاکی، اقدام به خرید 23 فقره شارژ تلفن همراه از طریق درگاه یکی از بانک‌ها کرده است.

یلی تصریح کرد: با توجه به اینکه محل سکونت متهم در یکی از شهرستان‌های استان خراسان‌شمالی بوده، اکیپی متشکل از مأموران دایره عملیات پلیس فتا به شهرستان مورد نظر مراجعت کرده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول