اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مطرح شد

چشم‌انداز آینده ‌ایلام از نگاه مشگینی / مشارکت اهل کار در توسعه ایلام

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام از اختصاص 72 میلیارد تومان برای توسعه ایلام‌ خبر داد و گفت: چشم‌انداز آینده این استان ‌را آینده‌ای بسیار مثبتی می‌‌بینم.

چشم‌انداز آینده ‌ایلام از نگاه مشگینی / مشارکت اهل کار در توسعه ایلام

محمود عباس‌زاده مشگینی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه فضای همدلی مدیران در استان ایلام بی‌نظیر است که جای تقدیر دارد، اظهار داشت: این فضای همدلی در استان ایلام محکم‌تر و با برکت‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: چشم‌انداز آینده استان ایلام را آینده‌ای بسیار مثبتی می‌‌بینم و با توکل بر خدا همدلی، هم‌راهی و هم‌زبانی و کار شفاف به همراه نقد شفاف وجود دارد.

این مسئول اضافه کرد: در کنار هر نقد نیز به یک پیشنهاد درست، اصولی و عملیاتی در چارچوب قانون نیاز است که از کلیدهای مدیریت کارآمد بوده که محصول آن توسعه استان ایلام و خدمت به مردم است. 

مشگینی تصریح کرد: طرح‌های مختلفی برای توسعه استان ایلام مدنظر است که یکی از این طرح‌ها، طرح توسعه کشاورزی استان ایلام است.

استاندار ایلام گفت: ایده اولیه این طرح برای دولت از استان ایلام شکل گرفته است، دولت عدالت‌محور اعتبار ویژه‌ای و حدود 6 هزار میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده است.

وی ادامه داد: سهم استان ایلام از این اعتبار 72 میلیارد تومان است که سرمایه قابل توجهی است و قرار است در بخش کشاورزی به صورت مستقیم و زیربخش‌های کشاورزی فعالیت‌های مربوط به کشاورزی در قالب تسهیلات با کمترین بهره در اختیار کارآفرینان قرار گیرد.

این مسئول اضافه کرد: کسانی که اهل کار و علاقه‌مند توسعه اقتصاد استان  هستند و می‌توانند خودشان در توسعه اقتصادی استان مشارکت داشته باشند از این تسهیلات بهره می‌برند.

مشگینی تصریح کرد: شرایطی که برای واگذاری این تسهیلات در قانون پیش‌بینی شده و اختیاراتی که برای ستاد استان ایلام داده شده یک اختیارات قابل توجه و خوب و به نظر من کافی است.

استاندار ایلام گفت: خوشبختانه مدیریت استان در زمینه جذب این تسهیلات عملکرد بسیار خوبی داشته و قابل قبول است که در زمان خاص خودش این موضوع را اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: آنچه که از مدیران استان ایلام خواستم این است که تا پایان سال باقیمانده این تسهیلات را جذب کنند تا به بخش کشاورزی ایلام تزریق شود.

این مسئول اضافه کرد: این تسهیلات باید در بخش کشاورزی شهرستان‌های استان ایلام تزریق شود که بخش کشاورزی یک اقتصاد پایدار در استان ایلام است.

مشگینی تصریح کرد: اگر این اعتبار به صورت کامل جذب شود 10 هزار شغل در استان ایلام به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد.

استاندار ایلام گفت: افزون بر این به صورت غیر مستقیم هم در صنایع پایین‌ دستی به ایجاد و تقویت مشاغل دیگری کمک کند.

وی ادامه داد: اگر این تسهیلات به موقع جذب شود در مراحل بعدی نیز تلاش می‌شود چندین برابر این اعتبار به سمت استان ایلام هدایت شود.

این مسئول اضافه کرد: این اعتبار با این مدیریت و تجربه کسب شده در جذب اعتبارات بعدی نیز مشکلی وجود نخواهد داشت.

مشگینی تصریح کرد: اعتقاد دارم که این اتفاق در استان ایلام خواهد افتاد و این منشاء تحول قابل توجه و برکت به ویژه در حوزه اقتصادی برای مردم استان ایلام خواهد بود.

استاندار ایلام در ادامه از تلاش‌های کارشناسان شاغل در بانک‌های عامل استان ایلام به صورت ویژه تشکر کنم که در این جهاد اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

وی ادامه داد: تشکر من از کارکنان بانک‌ها صرفا مدیران نبوده بلکه از همه کارکنان بانک‌ها به ویژه کارشناسان آن است که تلاش خود را صرف تحقق این موضوع کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: افزون بر این از سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام و کارکنان خدوم آن نیز تقدیر و تشکر ویژه‌ای دارم.

انتهای پیام/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول