اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس خبر داد

پرداخت 5 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌های کشاورزی فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس از پرداخت مبلغ 5 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به تعاونی‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

پرداخت 5 میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌های کشاورزی فردوس

حسن سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: تشکیل تعاونی‌های کشاورزی مهر برای افراد جویای کار و فارغ‌‌التحصیلان کشاورزی و همچنین اعطای تسهیلات ارزان قیمت اولویت اصلی کارگرو‌ه‌های توسعه بخش کشاورزی است.

وی ساماندهی افراد در قالب شرکت‌های تعاونی را اقدامی مناسب و سبب کاهش بیکاری و افزایش توان تولید در بخش کشاورزی دانست و گفت: هیچ گونه محدودیتی در اعطای تسهیلات به شرکت‌های تعاونی کشاورزی توجیه‌دار وجود ندارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس افزود: به منظور حمایت از بخش تولید مبلغ 5 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی به تعاونی‌های کشاورزی شهرستان فردوس پرداخت شد.

* ایجاد 170 فرصت شغلی جدید در فردوس

سروری تصریح کرد: با توجه به مصوبه دولت در تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی و اعطای تسهیلات با اولویت شرکت‌های تعاونی تاکنون 5 میلیارد تومان تسهیلات برای تعاونی‌های کشاورزی شهرستان فردوس مصوب که پیش‌بینی می‌شود 170 فرصت شغلی مستقیم در شهرستان ایجاد شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس ایجاد شرکت‌های تعاونی را امری موثر در ایجاد اشتغال دانست و خواستار توجه بیشتر فارغ‌التحصیلان کشاورزی به این بخش شد.

وی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات به فارغ‌التحصیلان کشاورزی مانع جذب آنها در استخدام‌های دولتی نمی‌شود، افزود: فارغ التحصیلان و افراد با تجربه در بخش کشاورزی باید فعالیت خود را بیشتر و پررنگ‌تر کنند.

وی از تشکیل و فعالیت چهار تعاونی کشاورزی مهر در شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: تا پایان سال جاری مبلغ 5 میلیارد تسهیلات نیز به شرکت‌های تعاونی شهرستان فردوس پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول