اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی:

ارتقای کرامت بازنشستگان نیازمند حمایت بیشتری است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام تاکید بسیار زیادی بر تکریم بزرگان شده است، گفت: وظیفه ما این است که برای ارتقای کرامت بازنشستگان تلاش بیشتری داشته باشیم.

ارتقای کرامت بازنشستگان نیازمند حمایت بیشتری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، سید عبدالله عمادی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در مراسم تجلیل از بازنشستگان اداره کل بیمه سلامت مازندران با تجلیل از سال‌ها تلاش و کوشش صادقانه این افراد در خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: در دین مبین اسلام تاکید بسیار زیادی بر تکریم بزرگان و پیران قوم شده و این یک وظیفه برای ما است که بازنشستگان خود را گرامی بداریم و برای آنها ارزش ویژه‌ای در نظر بگیریم.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران نیز از بازنشستگان به عنوان فرهیختگانی یاد کرد که پر از معنویت، بزرگی و شادابی توأم با کوله‌باری از تجربه یاد کرد که از خود کارهای خوب و ماندگاری در ادارات بر جای گذاشتند.

یحیی صالح‌طبری برگزاری این مراسم را در راستا تکریم از کسانی برشمرد که سالیان سال تلاش کوشش کردند تا به مردم خدمت صادقانه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به اینکه این اداره کل از نظر نیرو و امکانات اداره کوچکی است، گفت: این اداره کوچک کارهای بسیار بزرگی را در استان عهده‌دار است که خرید خدمات سلامت یکی از این امور است.

صالح‌طبری از تشکیل کانون بازنشستگان در این اداره کل خبر داد.

در این مراسم نماینده بازنشستگان موارد و درخواست‌های خود را مطرح کردند و در پایان از کارکنان بازنشسته تجلیل شد.

انتهای پیام/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول