اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال

برازجان مغلوب کاشان شد

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال، تیم سایپای کاشان در برابر هیئت هندبال برازجان به برتری رسید.

برازجان مغلوب کاشان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان شامگاه یکشنبه در چارچوب لیگ دسته یک هندبال کشور دو تیم هندبال برازجان و سایپای کاشان در برابر هم قرار گرفتند که تیم کاشان در برابر هیئت هندبال برازجان به برتری رسید.

در این بازی پربرخورد که در مجموعه ورزشی امام خمینی برازجان برگزار شد، تیم برازجان که نسبت به فصل پیش بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسید در پایان برابر حریف باتجربه خود سایپا کاشان نتیجه را با حساب 32 بر 22 واگذار کرد.

هیئت هندبال برازجان که در بازی نخست نیز در ایلام با اختلاف یک گل (25 بر 24) مغلوب شهرداری این شهر شده بودند اگر چه تلاش بسیار زیادی داشته تا مانع شکست سنگین خود شوند، اما تیم میهمان با در اختیار داشتن یک دروازه‌بان آماده و بازیکنانی حرفه‌ای تمامی امتیازات بازی بیرون از خانه را کسب کرد.

سرمربی هیئت هندبال برازجان در پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: تیمی جوان را وارد بازی‌ها کرده‌ایم و هدفمان برنامه‌ریزی برای سال‌های آینده است.

رضا مصباحی افزود: بازیکنان تاثیرگذاری را در فصل جدید لیگ دسته یک هندبال کشور به همراه نداریم، حجت ثنایی، جواد احمدی، علی شنبدی، ابوالفتحی و یکی دو بازیکن دیگر نام‌هایی هستند که در صورت رفع مشکل مالی می‌توانند کمک شایانی به تیم هندبال برازجان در لیگ کشور کنند، اما با توجه به اینکه مبلغ قرارداد سال گذشته خود را به صورت کامل دریافت نکرده‌اند حاضر به همکاری با ما نیستند.

وی ادامه داد: در فصل جدید بنا داریم از وجود جوانان خود در ترکیب تیم بیشتر استفاده کنیم، زیرا اعتقاد داریم با تجربه‌ای که بازیکنان جوان ما در رقابت‌ها به دست می‌آورند می‌توان برای سال‌های آتی سرمایه مناسبی در هندبال دشتستان و حتی استان به دست آورد.

مصباحی در ارتباط با اعتبارات واگذار شده به هندبال دشتستان گفت: برآورد ما در فصل گذشته لیگ یک حدود 50 میلیون تومان بود و قرار شد که مدیرکل تربیت بدنی استان 40 میلیون تومان به ما بدهد، اما فقط 13 میلیون و 400 هزار تومان به ما پرداخت شد که این مبلغ در لیگ دسته یک کشور بسیار ناچیز است و مجبور شدیم از جیب خودمان برای هندبال هزینه کنیم و البته پشیمان نیستیم.

سرمربی تیم هندبال برازجان اذعان داشت: برای فصل جاری نیز برآوردی 80 میلیونی داشته‌ایم، قرار بوده روز یکم آبان ماه مبلغ 10 میلیون تومان به ما از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان کمک شود که تاکنون خبری از این کمک نیست.

وی یادآور شد: مبلغ 10 میلیون تومان هم وعده داده شده در صورت تامین اعتبار به ما کمک شود که با این وضعیت احتمال دارد کمکی به نماینده هندبال استان در لیگ دسته یک کشور نشود.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول