اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان خبر داد

موافقت با ایجاد 2 رشته جدید دکترا در دانشگاه سمنان

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان از موافقت شورای گسترش آموزش عالی کشور با ایجاد دو رشته جدید دکترا در این دانشگاه خبر داد.

موافقت با ایجاد 2 رشته جدید دکترا در دانشگاه سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، حمیدرضا محمدیان افزود: برقراری رشته دکترای هوش مصنوعی و بیابان‏زدایی در این دانشگاه مورد موافقت شورای گسترش آموزش عالی کشور قرار گرفته است.

وی گفت: دوره دکترای هوش مصنوعی با پذیرش دو دانشجو از مهر ماه در این دانشگاه فعال شده است و در رشته دیگر نیز از سال آینده دانشجو جذب می‏شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان ادامه داد: دانشگاه سمنان در حال حاضر با بیش از 15 هزار دانشجو در 60 رشته دکترا، 95 رشته کارشناسی‏ارشد و 59 رشته کارشناسی فعال است.

به گزارش فارس؛ در حال حاضر، دانشگاه سمنان با داشتن بیش از 800 هکتار فضا، چهار پردیس با عناوین پردیس فنی، پردیس علوم پایه، پردیس علوم انسانی، پردیس علوم و فناوری‏های نوین و پردیس بین‏الملل فعالیت می‏کند.

این دانشگاه دارای 25 دانشکده و دو آموزشکده، دو پژوهشکده، 9 گروه پژوهشی فعال، یک پارک علم و فناوری، مرکز رشد واحدهای فناور،280 عضو هیئت علمی ثابت و بیش از 15 هزار دانشجو در حال تبدیل شدن به یکی از دانشگاه‏های بزرگ ایران است.

انتهای پیام/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول