اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه مازندران خبر داد

دریافت 1270 پرونده متقاضی جذب هیئت علمی در دانشگاه مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه مازندران از دریافت 1270 پرونده الکترونیکی متقاضیان جذب پیمانی و بورسیه تحصیلی فراخوان شهریور 91 در بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی مازندران خبر داد.

دریافت 1270 پرونده متقاضی جذب هیئت علمی در دانشگاه مازندران

احمد احمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با بیان اینکه این پرونده‌ها از سوی مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم برای دانشگاه مازندران ارسال شده است، گفت: دانشگاه مازندران در فراخوان شهریور سال 91، 159 نفر برای جذب پیمانی و 88 نفر برای بورسیه در رشته گرایش‌های مختلف اعلام نیاز کرد که از این تعداد دفتر نظارت و ارزیابی 50 سهمیه برای استخدام هیئت علمی و 27 سهمیه برای بورس را به دانشگاه مازندران اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: ‌این تعداد سهمیه‌ها در مقایسه با سهمیه‌های سایر دانشگاه‌های کشور از حد مطلوبی برخوردار است.

احمدپور با بیان اینکه دانشگاه مازندران طی 5 فراخوان برگزار شده از سال 89 تا کنون از جمله دانشگاه‌های پر متقاضی بوده است، گفت: این دانشگاه با رویکرد توسعه‌ای و توجه ویژه‌ای که به اهداف سند چشم انداز توسعه در راستای خود کفایی و استقلال علمی داشته است، علاوه بر ایجاد و گسترش رشته‌های مختلف و راه‌اندازی مقاطع تحصیلات تکمیلی در گرایش‌های مختلف، جهاد قابل توجهی در زمینه جذب اعضای هیئت علمی طی 3 سال گذشته به کار بسته است.

وی با بیان اینکه در این سال‌ها بیش از 100 هیئت علمی در قالب جذب پیمانی، بورسیه، طرح سرباز و بورسیه اعزام به خارج جذب دانشگاه مازندران شده‌اند، گفت: این در حالی است که پرونده بیش از 70 نفر از متقاضیان فراخوان‌های سال گذشته همچنان در مرحله ارزیابی و صدور رای نهایی قرار دارد.

احمدپور در پایان گفت: در حال حاضر روند تفکیک پرونده‌های الکترونیک دانشکده‌های مختلف در دبیرخانه هیئت اجرایی جذب در حال انجام است و طی هفته آینده بررسی‌های اولیه در دانشکده‌ها برای تعیین دارندگان شرایط اختصاصی دانشگاه مازندران برای حضور در مصاحبه علمی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول