اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم دریایی بصره خبر داد

اختصاص 2 میلیون دلار برای اجرای طرح‌های مشترک دانشگاه‌های خرمشهر و بصره

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم دریایی بصره از اختصاص بیش از دو میلیون دلار برای اجرای طرح‌های مشترک دانشگاه‌های علوم دریایی خرمشهر و بصره خبر داد.

اختصاص 2 میلیون دلار برای اجرای طرح‌های مشترک دانشگاه‌های خرمشهر و بصره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، مالک حسن علی ظهر امروز و پس از برگزاری نشست بررسی تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و دانشکده علوم دریایی بصره که با حضور مسئولان هیئت علمی دو دانشگاه در خرمشهر برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مسئولان دانشگاه علوم دریایی بصره و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر حدود دو سال قبل برای همکاری در زمینه اجرای پروژه‌های مختلف با یکدیگر به توافق رسیدند.

وی افزود: علاوه بر این در سال گذشته نیز جلساتی بین اعضای هیئت علمی و مسئولان دو دانشگاه برگزار و در آن در خصوص موارد تفاهم همکاری بحث و تبادل نظر شد.

رئیس دانشکده علوم دریایی بصره ادامه داد: بر همین اساس نیز ما امروز به دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر آمدیم تا طرح‌های خود را در خصوص همکاری‌های دو طرف را پیشنهاد کنیم.

مالک حسن علی تصریح کرد: در جلسه امروز نیز در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های مشترک دو دانشگاه با مسئولان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های علمی مشترک بین دو دانشگاه و همچنین حضور دانشجویان دانشکده علوم دریایی بصره در دانشگاه علوم و فنون خرمشهر و بالعکس از موارد مورد بحث بود.

رئیس دانشکده علوم دریایی بصره خاطرنشان‌کرد: همچنین ایجاد بانک اطلاعات مشترک و مجلات و مقالات علمی مشترک بین دو دانشگاه از دیگر موارد طرح شده در این نشست بود.

مالک حسن علی با اشاره به اجرای طرح مشترک با دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر بر روی رودخانه اروندرود گفت: برای این کار ما بیش از دو میلیون دلار را در قالب طرح پنج ساله اختصاص دادیم و قرار است که طرف ایرانی نیز اعتبارات لازم را برای اجرای این پروژه تخصیص دهد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول