اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه قائم آل محمد استان سمنان:

استقبال دانش‏آموزان سمنانی از اردوهای راهیان نور عالی است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: استقبال دانش‏آموزان این استان از اردوهای راهیان نور درس آمادگی دفاعی عالی است و روز به روز بر استقبال آنها افزوده می‏شود.

استقبال دانش‏آموزان سمنانی از اردوهای راهیان نور عالی است

اسحاق هراسانیان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود در حاشیه اعزام دانش‏آموزان شاهرودی به مناطق عملیاتی اظهار داشت: در نخستین کاروان راهیان نور دانش‏آموزی 450 نفر از دانش‏آموزان دختر و عوامل اجرایی از طریق راه‏آهن به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده‏اند.

وی تصریح کرد: تا 9 آذر ماه امسال نیز هفت کاروان دیگر دانش‏آموزی دختران با قطار به این مناطق اعزام می‏شوند.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه اعزام با قطار فقط منحصر به استان سمنان و برای نخستین بار است، افزود: دانش‏آموزان با قطار تا اندیمشک اعزام و در آنجا برای بازدید از مناطق عملیاتی با اتوبوس‏های شرکت جوان سیر ایثار استان سمنان سرویس‏دهی می‏شوند.

هراسانیان بیان کرد: هر قطار شامل هشت واگن است که دانش‏آموزان را به اندیمشک منتقل می‏کند و تمام تدابیر ایمنی و امنیتی برای تامین رفاه حال دانش‏آموزان اندیشیده شده است و هیچگونه نگرانی در این بخش وجود ندارد.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه استان سمنان با اشاره به هدف برگزاری این اردوها گفت: درک و فهم راه شهدا توسط دانش‏آموزان مهم‏ترین هدف این اردوهاست.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی در کشور است، افزود: رسم و راه شهدا کورشدنی نیست و این راه در راستای رسالت انبیا و اولیای الهی است و ما را تا ابد بیمه می‏کند.

هراسانیان با اشاره به اعزام دانش‏آموزان پسر تصریح کرد: برنامه‏ریزی شده است که بلافاصله بعد از اعزام کاروان‏های راهیان نور دختران، بیش از 4 هزار دانش‏آموز پسر مقطع دوم متوسطه نیز به اردوهای راهیان نور اعزام شوند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول