اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان:

خدمات فرهنگی دولت در عنبرآباد مشهود است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:خدمات فرهنگی دولت در شهرستان عنبرآباد کاملا مشهود است.

خدمات فرهنگی دولت در عنبرآباد مشهود است

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور امروز در حاشیه بازدید از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه تلاش‌ها و خدمات دولت در این شهرستان کاملا مشهود است، اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد باید با انگیزه و به میزان نیاز تمام فعالیت‌های فرهنگی را دنبال کند.

وی با بیان اینکه تعامل فرمانداری و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد توانسته است، این اداره را در جایگاه خود قرار دهد، افزود: اداره تبلیغات اسلامی می‌تواند با تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی کارهای فرهنگی تأثیرگذاری در سطح شهرستان انجام دهد.

 

احداث ساختمان اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد پیگیری می‌شود

عرب‌پور در زمینه احداث ساختمان این اداره تصریح کرد: احداث ساختمان اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان پیگیری می‌شود و مسئولان شهرستان عنبرآباد نیز در زمینه تأمین اعتبارات کمک می‌کنند تا عملیات احداث این ساختمان به اتمام برسد.

وی با تأکید بر در اولویت قرار گرفتن کارهای فرهنگی ابراز داشت: همه مسئولان اداره‌ها و نهادها باید به مسائل فرهنگی توجه ویژه داشته باشند تا سبب ارتقای فرهنگ شهرستان شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:خدمات فرهنگی دولت در شهرستان عنبرآباد کاملا مشهود است.

فرماندار عنبرآباد نیز در حاشیه این بازدید در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بیشترین مشکلات این منطقه فرهنگی و اجتماعی است که به دلیل کمبودهای موجود در این زمینه به وجود آمده است.

 

نبود خانه عالم در روستاها از مشکلات زیرساختی عنبرآباد است

ولی‌محمد مشایخی نبود خانه عالم در روستاها را از جمله مشکلات زیرساختی شهرستان عنبرآباد دانست و عنوان کرد: روستاهای پرجمعیت شهرستان برای رفع مشکلات موجود نیاز به استقرار روحانی دارد.

وی با تقدیر از تلاش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد اذعان داشت: در این راستا کارهای فرهنگی قابل توجه و تأثیرگذاری در زمینه فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان انجام شده است.

به گزارش فارس، در پایان بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد، رئیس این اداره عملکرد یک ساله این مجموعه را تشریح کرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول