اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قرچک:

مسائل فرهنگی مهمترین وظیفه روحانیون است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قرچک با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و نقش روحانیون در مسائل فرهنگی گفت: وظیفه روحانیون در مقابله با تهاجمات فرهنگی سنگین است.

مسائل فرهنگی مهمترین وظیفه روحانیون است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی لحظاتی پیش در نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات مدارس قرچک با ایشان ضمن تبریک عید سعید غدیرخم و دهه ولایت و امامت با تاکید بر اینکه غدیر از بزرگترین اعیاد اسلامی است، اظهار داشت: بر اساس اعتقادات شیعیان که برگرفته از آیات قرآن کریم است، اسلام بدون سلسله ولایت پس از رحلت رسول مکرم اسلام(ص) ابتر می‌ماند و ارتباط خلق با خالق هستی قطع می‌شد.

امام جمعه قرچک با تاکید بر زنده ماندن غدیر و ولایت ادامه داد: ترویج شایسته اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت و آشنایی نسل جدید با این مهم از مهمترین وظایف امروز ما است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی در ادامه با اشاره به وظیفه سنگین روحانیون در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان و حضور قوی‌تر روحانیون در مدارس، راهکارهایی را برای ائمه جماعات جهت حضور بیشتر دانش‌آموزان در صفوف نماز جماعت بیان کرد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول