اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری دوره آموزشی کاهش وقوع جرم نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی گفت: دوره آموزشی کاهش وقوع جرم در بین نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی کاهش وقوع جرم نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه موسی صمیمی ظهر امروز در حاشیه نوزدهمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم با محوریت بررسی علل و عوامل جرائم مالی و ارائه راهکارهای موثر برای پیشگیری از وقوع جرم که در سالن امام علی (ع) نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم یکی از وظایفی است که به عهده سازمان قضایی گذاشته شده است.

وی با تاکید بر تعامل هرچه بیشتر نیروهای مسلح در این زمینه، تصریح کرد: سازمان قضایی به تنهایی نمی‌تواند از عهده وظایفی که بر عهده این سازمان گذاشته شده است، برآید.

صمیمی با بیان اینکه شش ماه نخست امسال 372 هزار و 240 نفر ساعت کلاس آموزشی پیشگیری از جرم نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی برگزار شده است، افزود: این سازمان علاوه بر پیشگیری از جرائم کیفری و رسیدگی به جرائم در بحث آگاه‌سازی نیز گام‌های موثری برداشته است.

وی با اشاره به عمده دلایل وقوع جرم در بین کارکنان نیروهای مسلح را وجود زمینه ارتکاب جرم دانست و خاطرنشان کرد: برای کاهش جرائم لازم است تا زمینه وقوع جرم را کاهش دهیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برای این منظور دوره‌های آگاه‌سازی و آموزشی برای کارکنان نیروهای مسلح برگزار می‌شود، گفت: در شش ماه نخست امسال 28 هزار و 240 نفر ساعت توسط ارتش، 14 هزار نفر در سپاه شهدا، 330 هزار نفر ساعت در نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی دوره‌های آموزشی برگزار شده است.

صمیمی با تاکید بر اهتمام جدی در پیشگیری از وقوع جرم در بین نیروهای مسلح اظهار داشت: وسوسه یکی از زمینه‌ها و بسترها برای وقوع جرم است که سعی داریم این وسوسه را در بین کارکنان نیروهای مسلح کاهش دهیم.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول