اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده پلیس:

بسترهای امنیت خارج از ناجا دنبال شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی گفت: بسترهای امنیت را باید در خارج از ناجا دنبال کرد.

بسترهای امنیت خارج از ناجا دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، محمود تشکری در دیدار با استاندار و مسئولان انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه امنیت در ابعاد مختلف از جمله ایجاد، حفظ و ارتقای آن از مقوله‏های مهم و کار ویژه هر نظامی به شمار می‏آید، گفت: این موضوع در صورت وجود مشارکت و تعامل بین تمام مجموعه‏های یک نظام محقق می‏شود.

تشکری با تاکید بر اینکه تولید امنیت را باید به سایر بخش‏های جامعه توسعه دهیم، اظهار داشت: بسترهای امنیت را باید در خارج از ناجا دنبال کرد.

وی تصریح کرد: اگر سازمان‏های دیگر هر کدام دچار کج‏کارکردی شوند، مسائل سرریز شده و در نهایت وارد سبد نیروی انتظامی می‏شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امنیت را موضوعی فرابخشی و چند بعدی خواند و از همراهی دیگر دستگاه‏ها در تولید و تامین امنیت استقبال کرد.

تشکری گفت: همکاری، مشارکت و تعامل دستگاه‏ها و سازمان‏های مختلف مرتبط با امنیت جامعه ضروری است.

تشکری ضمن تاکید بر اینکه بخش‏های دیگر جامعه نیز باید در حوزه تولید امنیت پاسخگو باشند، اظهار داشت: گرچه این پاسخگویی در حال حاضر نیز وجود دارد؛ اما باید دایره تولید امنیت وسیع شود و دیگر سازمان‏ها مانند آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی را وارد این حوزه کنیم.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول