اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

صدای مناجات اباعبدالله الحسین را می‌شنوی

خبرگزاری فارس: امروز و همزمان با روز عرفه صدای مناجات اباعبدالله الحسین (ع) همه جا را فرا گرفته است.

صدای مناجات اباعبدالله الحسین را می‌شنوی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب خوزستان، می‌گویند در این روز هر آنچه از خدا بخواهی اجابت می‌کند پس بخوان او را تا بیش از همیشه تو را اجابت کند.

نوشته‌اند که این روز به اندازه شب‌های قدر ارزش و منزلت دارد همان شب‌هایی که در آن سرنوشت ما رقم می‌خورد و ما شب را تا صبح قرآن بر سر می‌کنیم و به امید سرنوشتی بهتر به درگاه خداوند دعا می‌کنیم.

این روز عرفه است، عرفه‌ای که با نوای مناجات حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جاودانه‌تر از همیشه شده است.

امروز عطر دل‌انگیز راز و نیاز بنده و خالقش همه جا را فرا می‌گیرد و اگر خوب گوش کنی، صدای مناجات و راز و نیاز حضرت اباعبدالله ‌الحسین(ع) را در روز «عرفه» خواهی شنید.

برای یک روز هم شده فارغ شو از این همه دغدغه فکری و مادی ناپایان و از این فرصت خلوت خداوندی استفاده کن که فرصت‌ها همچون ابرها در گذرند.

عرفه روز شکرگزاری است پس بخوان دعای این روز را به شکرانه هر آنچه از نعمت‌ها و خوبی‌هایی که خالقت به تو ارزانی داشته و هر آنچه از بدی‌ها و پلیدی‌هایی که از تو دور انگاشته است.

امروز نوای تو با صدای ناله‌ها و گریه‌های اباعبدالله الحسین(ع) در صحرای عرفات بار دیگر عالم‌گیر می‌شود و اَلْحَمْدُ لله الَّذى لَیْسَ لِقَضآئِهِ دافِعٌ فریاد شکرگزاریت خواهد بود.

پس بخوان با مولایت و با مریدت و به یاد مظلومیتش این دعای روح‌بخش عرفه را؛ باشد که شایسته شفاعتش باشیم در روزی که همه نیازمند شفاعتش هستیم.

---------------------------

یادداشت از امید زباری

---------------------------

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول