اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت باشت:

برنامه‌های محرم بدون افراط و تفریط برگزار شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت باشت گفت: در شأن اباعبدالله و شهدای کربلا است که برنامه‌های محرم را با عظمت و شکوه و بدون افراط و تفریط برگزار کنیم.

برنامه‌های محرم بدون افراط و تفریط برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، خطبه‌های نماز عبادی سیاسی باشت ظهر امروز با حضور گسترده نمازگزاران در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید حبیب بلادی در جمع نمازگزاران ابراز داشت: آن‌چه که انسان را در پیشگاه الهی گرامی‌ترین قرار می‌دهد تقوای الهی است.

وی به روز مباهله اشاره کرد و افزود: عید مباهله عید برتری دین اسلام بر دین مسیحیت و همه ادیان دیگر است که این عید را به محضر امام زمان (عج) تبریک می‌گوییم.

خطیب موقت جمعه باشت به 24 آبان روز کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: در دین مبین اسلام به تفکر و مطالعه سفارش زیادی شده است.

بلادی با اشاره به اینکه ماندگارترین افراد در تاریخ کسانی هستند که اهل قلم بودند، ابراز داشت: کم بودند انسان‌هایی که اهل قلم و مطالعه بودند و اسمی از آن‌ها در تاریخ نباشد.

امام جمعه موقت باشت 25 آبان روز خانواده را یادآور شد و افزود: به پاس اهمیت جایگاه کانون خانواده این روز به نام روز خانواده نام‌گذاری شده است.

وی اذعان داشت: خانواده‌ای سالم است که از دین بهره‌مند بوده و دین در آن خانواده به عنوان یک اصل اساسی نهادینه شده است.

امام جمعه موقت باشت به آغاز ماه محرم اشاره کرد و افزود: باید مجالس عزاداری متناسب با شان و جایگاه ابا‌عبدالله (ع) باشد و در این برنامه‌ها افراط و تفریط صورت نگیرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول