اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 روز پس از واژگونی اتوبوس

وضعیت یکی از مصدومان حادثه دلخراش دهدز رو به بهبود است

خبرگزاری فارس: پس از گذشت 12 روز از حادثه سقوط اتوبوس حامل دانش‌آموزان بروجنی در محور لردگان - دهدز به دره، یکی از مصدومان این سانحه اگر چه هنوز در کماست اما وضعیت او رو به بهبود است.

وضعیت یکی از مصدومان حادثه دلخراش دهدز رو به بهبود است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی بیمارستان گلستان، رئیس این مرکز آموزشی درمانی درباره وضعیت «مریم باباخانیان» دانش‌آموز حادثه دیده بروجنی گفت: وضعیت وی در روزهای گذشته متغیر بود و به لطف خدا، هم‌اکنون بهتر از گذشته است و امیدواریم با لطف خداوند متعال، هرچه سریع‌تر بهبود یابد.

دکتر حبیب حی‌بر افزود: مریم باباخانیان در بخش مراقبت‌های ویژۀ بیمارستان گلستان و تحت مراقبت‌های دلسوزانه کادر پرستاری و پزشکی بیمارستان گلستان است و ان‌شاء‌الله در صورت ادامه روند بهبود، تحت عمل جراحی ارتوپدی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مراقبت‌های لازم از وی در حال انجام است و امیدواریم با لطف و دعای مردم، بهبود کامل یابد.

حی‌بر ادامه داد: علی حسینی، مالک اتوبوس واژگون شده محور دهدز - بروجن نیز با توجه به وضعیت رو به بهبود و هوشیاری کامل و با توجه به درخواست خانواده وی و مجوز پزشکان معالج، دیروز به اصفهان، محل سکونتش اعزام شد.

وی افزود: بدین ترتیب در حال حاضر ما میزبان یک نفر از 11 مصدوم حادثه بروجن هستیم که در بیمارستان گلستان اهواز تحت مراقبت بودند و 10 نفر از این عزیزان با توجه به وضعیت رضایت‌بخش آنها به محل سکونتشان اعزام شدند.

در حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان در شامگاه جمعه 28 مهرماه 26 نفر کشته و 11 نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول