اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پارس‌آباد رخ داد

حادثه رانندگی با 5 کشته و مصدوم

خبرگزاری فارس: در یک حادثه رانندگی در شهرستان پارس‌آباد پنج نفر از هموطنانمان کشته و یا مصدوم شدند.

حادثه رانندگی با 5 کشته و مصدوم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حادثه رانندگی که عصر امروز در محور پارس‌آباد به سمت بیله‌سوار رخ داد بر اثر برخورد شدید یک دستگاه سواری زانتیا با شن انباشت شده در مسیر حرکتی خودرو واژگون شد که دو نفر از هموطنانمان در دم جان باخته و سه نفر نیز مصدوم شدند.

مصدومان این حادثه به سرعت به بیمارستان پارس‌آباد منتقل شدند که حال یکی از آنها نیز وخیم گزارش شده است.

سرنشینان این خودرو که اهل شهرستان بیله‌سوار بودند برای شرکت در مراسم عروسی به پارس‌آباد آماده بودند که در هنگام بازگشت این حادثه تلخ و تأسف‌بار برای آنها رخ داد.

فرمانده پلیس راه پارس‌آباد علت این حادثه را سرعت غیرمجاز و بی‌احتیاطی راننده در برخورد با حجم زیادی از ماسه‌های ریخته شده اعلام کرد و گفت: در این محور به دلیل برخی نارسایی‌ها در کنار جاده شاهد بروز حوادث متعددی هستیم.

علی جعفری افزود: در یک حادثه دیگر بر اثر بی‌احتیاطی موتورسوار و سرعت غیرمجاز راکب آن جانش را از دست داد.

وی تصریح کرد: در این حادثه موتورسوار به دلیل سرعت زیاد در مهار موتورسیکلت ناتوان بوده و در برخورد با یک دستگاه پراید با سرعت به زمین افتاده و در دم جان باخت.

دستگیری سارقان با 81 رأس گوسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در شهرستان خلخال نیز مأموران انتظامی شهرستان موفق شدند دو نفر سارق احشام را دستگیر کنند.

در این عملیات از سارقان که به هشت فقره سرقت اعتراف داشتند، 81 رأس گوسفند به دست آمد و مأموران موفق شدند چهار قبضه اسلحه شکاری و شش کبک شکار شده را نیز از این افراد به دست آورند.

همچنین از منزل مسکونی این سارقان مقداری مواد مخدر و چندین فقره چک مشکوک افراد به دست آمد که سارق مورد نظر تحویل مراکز قضایی شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات در اردبیل نیز از دستگیری سارقان خانوادگی در اردبیل خبر داد که با سواستفاده از رمز کارت عابر بانک شوهر خواهرش حساب او را خالی می‌کردند.

بر همین اساس و به دنبال شکایت یک نفر موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که کارشناسان پس از اخذ اظهارات شاکی و بررسی‌های اولیه متوجه شدند که برداشت‌ها به صورت برداشت و خرید اینترنتی صورت گرفته است.

به دنبال کسب این اطلاعات و استعلام‌های انجام شده متهم شناسایی و وی که از بستگان شاکی بود بعد از دستگیری به شناسایی رمز کارت بانکی اعتراف کرده و فرد مورد نظر در اختیار پلیس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین هشت سارق حرفه‌ای در مشگین‌شهر به همت پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شدند که این افراد به سرقت‌های مختلف اعتراف کردند.

پلیس آگاهی مشگین‌شهر در اجرای طرح تشدید برخورد با سارقان در مدت چهار روز توانستند سارقان متعددی را دستگیر کنند که این هشت سارق به بیش از 12 مورد سرقت از داخل خودرو، اماکن خصوصی، سیم کابل برق و احشام اعتراف کردند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول