اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بیمه ایران استان اردبیل خبر داد

پرداخت 40 میلیارد تومان خسارت به حادثه‌دیدگان

خبرگزاری فارس: مدیر بیمه ایران استان اردبیل گفت: در یک سال گذشته بیمه ایران در استان اردبیل بیش از 40 میلیارد تومان خسارت به هم استانی‌های حادثه‌دیده برای جبران ضرر و زیان آنها پرداخت کرده است.

پرداخت 40 میلیارد تومان خسارت به حادثه‌دیدگان

حمید شجاع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از راه‌اندازی رشته جدید بیمه‌نامه‌ها در سطح استان اردبیل خبر داد.

وی اظهار داشت: همسو با سیاست بیمه ایران در یک سال اخیر اقدام به صدور بیمه‌نامه‌های ارزی کردیم تا نوسانات نرخ ارز را با این پوشش بیمه‌ای به حداقل رسانده و آسیب‌های آن را جبران کنیم.

مدیر بیمه ایران استان اردبیل گفت: صدور بیمه نامه‌های نوسانات نرخ ارز در حقیقت برای حمایت از تلاشگران عرصه اقتصادی و تولیدی و جبران ضرر و زیان آنها در نوسانات ارز تحقق یافته است.

این مسئول ادامه داد: در عرصه اقتصادی و در حمایت از بنگاه‌های تولیدی و اشتغالزا سعی کردیم خدمات متنوع بیمه‌ای ارائه کنیم چرا که فعالیت این مجموعه‌ها بدون پوشش بیمه‌ای امکانپذیر نیست.

شجاع حوادث و رخدادهای غیر پیش‌بینی شده و ضرورت حمایت و دستگیری بیمه ایران از خسارت‌دیدگان را یادآور شد و ابراز داشت: ما در تمام رشته‌های بیمه‌ای در سطح استان اقدام به صدور بیمه‌نامه می‌کنیم و سعی داریم مردم را نیز نسبت به حقوق خود و بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای آشنا کنیم.

مدیر بیمه ایران استان اردبیل تصریح کرد: با تلاش و آگاهی بیشتر از بروز خسارات و برخی خلا‌ها جلوگیری می‌شود و آسیب‌دیدگان نیز بدون وابستگی به نهادهای حمایتی می‌توانند جبران خسارت خود را از محل بیمه تامین کنند.

وی بیان داشت: بر اساس سیاست‌گذاری‌های کشوری در تلاش هستیم تا همه بیمه‌گذاران و افراد جامعه به نحوی زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار گیرند تا با وارد شدن کوچک‌ترین آسیب و تهدید بتوانند از خدمات و پوشش‌های بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

این مسئول با بیان اینکه بیمه می‌تواند وابستگی‌های عمومی را به نهادهای حمایتی به حداقل برساند، افزود: ما علیرغم افزایش تعهدات بیمه‌ای سعی کردیم در بیمه شخص ثالث جبران خسارت وارده کنیم به طوری که در بیمه شخص ثالث بیشترین پرداختی‌ها را شاهد بودیم.

مدیر بیمه ایران استان اردبیل بیان داشت: به مانند سال‌های گذشته در بین شاخص‌های هفت‌گانه بیمه‌ای استان اردبیل در سه شاخص رتبه اول کشور را به دست آورده است.

وی افزود: اردبیل به رغم محرومیت‌ها و برخی نواقص در جذب بیمه‌گذاران که قابل رقابت‌ با استان‌های برخوردار نیست، استان اردبیل و بیمه ایران این استان توانسته است در سه شاخص موفق عمل کند تا جایگاه برتر کشوری را کسب کند.

شجاع اظهار داشت: سال گذشته بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته شرکت‌ها خواستار فروش مستقیم بیمه‌نامه‌ها از طریق شبکه فروش شدند که ما خواسته آنها را اجابت کرده و این امر را به آنها واگذار کردیم اما آن چنان که انتظار می‌رفت خواسته ما از این طریق اجابت نشده که قاطعانه انتظار داریم در تمام رشته‌ها این فعالیت مثبت و رو به جلو انجام شود.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول