اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره آموزش شرکت نفت گچساران صورت گرفت

ارائه 288 هزار نفر ساعت آموزش در شرکت نفت و گاز گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به ارائه 288 هزار نفرساعت آموزش در این شرکت در سال گذشته گفت: این میزان بالاترین میزان در مقایسه با شرکت‌های 9 گانه مناطق نفت‌خیز جنوب است.

ارائه 288 هزار نفر ساعت آموزش در شرکت نفت و گاز گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فیض‌الله فروغی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران سمینارهای متعددی را بر حسب نیاز و درخواست‌های ادارات این شرکت برگزار می‌کند.

* برگزاری 13 سمینار در شرکت نفت گچساران از ابتدای امسال تاکنون

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 13 سمینار برگزار شده است، ابراز داشت: در این سمینارها مسائل تخصصی برای خانواده‌ها، کارمندان و جامعه هدف در این شرکت بیان می‌شود.

رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه برگزاری این سمینارها با استفاده از توان و تخصص اساتیدی از دانشگاه تهران، پژوهشگاه نفت، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود، افزود: در دو ماه اخیر در هر هفته به طور تقریبی یک سمینار برگزار شده است.

فروغی‌زاده تصریح کرد: اداره آموزش شرکت نفت و گاز گچساران مسئولیت و امر آموزش افزون بر 3 هزار نیروی رسمی این شرکت و 3 هزار و 800 نیروی ارکان ثالث شاغل در شرکت را به عهده دارد.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های تخصصی و کاربردی برای کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران گفت: در سال گذشته حدود 288 هزار نفرساعت آموزش ارائه شد که شامل 143 هزار نفرساعت آموزش‌های فنی و تخصصی، 49 هزار و 581 هزار نفرساعت دوره‌های علوم اداری و مدیریت و مابقی نیز دوره‌های آموزشی رایانه، زبان انگلیسی، دوره‌های اعزامی به دیگر شهرستان‌ها و دوره‌های آموزشی برای کارکنان در بدو استخدام است.

فروغی‌زاده یادآور شد: هر ساله تقویم آموزشی را بر اساس استاندارد‌های آموزشی افراد و کارکنان تهیه و تنظیم کرده که تقویم آموزشی سال 92 از هم‌اکنون در دست اقدام، برنامه‌ریزی و طراحی است.

وی بیان داشت: این تقویم آموزشی شامل عنوان دوره، کد دوره، مدت دوره، تاریخ اجرا و تاریخ خاتمه بوده که افزون بر 30 درصد آموزش‌های این شرکت نیز به دلیل نیاز مناطق عملیاتی به کارمندان برگزار نمی‌شود که برای حل این مشکل نیز برخی دوره‌ها با رعایت استانداردهای لازم در محل تأسیسات برگزار می‌شود.

* پذیرش سالانه یک هزار و 200 دانشجو برای گذراندن واحد کارآموزی

رئیس اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران پذیرش و آموزش دانشجویان و گذراندن واحد کارآموزی دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاهی و به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در این شرکت را از دیگر فعالیت‌های اداره آموزش شرکت نفت و گاز گچساران عنوان کرد.

فروغی‌زاده تصریح کرد: کارآموزی دانشجویان با تأیید سرپرستی واحدهای شرکت نفت، با الزام حضور و غیاب روزانه و با نظارت و حساسیت اداره آموزش پیگیری و صورت می‌گیرد.

وی گفت: به طور میانگین سالانه یک‌هزار و 200 دانشجو در ادارات مختلف شرکت نفت برای گذراندن واحد کارآموزی خود پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول