اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه نخست امسال صورت گرفت

اجرای 143 هزار نفرساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای کوهبنان

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهبنان گفت: در نیمه نخست امسال عملکرد آموزشی انجام شده در این شهرستان بیش از 143 هزار نفرساعت است که حدود 10 هزار نفرساعت افزایش عملکرد داشته‌ایم.

اجرای 143 هزار نفرساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای کوهبنان

معین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان روند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در این شهرستان مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: نیمه نخست امسال با تبلیغات مناسب و جذب علاقمندان در راستای تعهدات مرکز به سازمان فنی و حرفه‌ای کشور یک گام فراتر برداشته و عملکرد مثبتی داشتیم.

وی افزود: در نیمه نخست امسال مجموع تعهدات این مرکز 132 هزار و 390 نفرساعت بود و عملکرد آموزشی انجام شده بیش از 143 هزار نفرساعت است که حدود 10 هزار و 950 نفرساعت افزایش عملکرد داشته‌ایم که میزان نفرساعت آموزش به 540 نفر زن و 163 نفر مرد ارائه شده است.

باقری در زمینه آموزش‌های انجام شده به تفکیک محل آموزش بیان داشت: مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای شهرستان با 90 هزار و 738 نفرساعت تعهد، عملکرد آن 97 هزار و 338 نفرساعت بوده، شعب شهری با 15 هزار نفرساعت تعهد، عملکرد آن 17 هزار نفرساعت و شعب روستایی هم با 26 هزار و 496 نفرساعت تعهد عملکرد آن 28 هزار و 864 نفرساعت بوده است.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان برای 120 نفر در طی 10 دوره، راه‌اندازی کارگاه جوشکاری گاز co2 و راه‌اندازی کارگاه برق خودرو را از مهم‌ترین فعالیت‌های این مرکز برشمرد.

باقری ابراز داشت: کسب عنوان مرکز نمونه استان در امر آموزش توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهبنان از افتخارات این مرکز است.

وی گفت: با توجه به تصویب سیستم سازمانی مرکز امیدواریم بتوانیم با جذب نیرو خدمات آموزشی بیشتری را به جوانان جویای مهارت ارائه دهیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول