اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آمار واطلاعات استانداری گلستان خبر داد

تایید طرح سیمابر گلستان در مرکز آمار ایران

خبرگزاری فارس: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری گلستان گفت: طرح سیمابر استان گلستان مورد تایید مرکز آمار ایران قرار گرفت.

تایید طرح سیمابر گلستان در مرکز آمار ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، قدرت‌الله عابدی اظهار داشت: جزئیات اجرایی و فنی طرح سیمابر استان گلستان به صورت تفصیلی در همایش و نشست تخصصی مدیران کل آمار و اطلاعات استانداری‌ها در مرکز آمار ایران برگزار شد، ارائه و مورد استقبال و تأیید رئیس، معاونان و مدیران دفاتر مرکز آمار ایران و مدیران کل آمار و اطلاعات استانداری‌ها قرار گرفت.

وی افزود: این طرح در راستای اجرای مفاد قوانین برنامه چهارم و پنجم توسعه در دستور کار دفاتر آمار و اطلاعات و برنامه‌ریزی و بودجه استانداری گلستان قرار گرفته است.

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری گلستان گفت: طرح مزبور به عنوان شبکه استانی آمار (درگاه استانی آمار) در خدمت متولیان توسعه به منظور برنامه‌ریزی آگاهانه با اطلاعات صحیح و بهنگام در نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری استان محسوب می‌‌شود.

وی ادامه داد:تبادل اطلاعات در این سامانه در کوتاه‌ترین زمان، با حداقل هزینه و با کمترین خطا خواهد بود.

در این مراسم، تندیس سیمابر استان گلستان از طرف اداره کل آمار و اطلاعات استانداری گلستان به رسم یادبود به عادل آذر رئیس مرکز آمار ایران اهدا شد.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول