اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و امور جوانان ایلام:

خبرگزاری فارس پیشتاز عرصه خبر است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: خبرگزاری فارس در ایلام با فاصله خیلی زیاد و معنادار از دیگران پیشتاز عرصه خبر است.

خبرگزاری فارس پیشتاز عرصه خبر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سیدمالک صادقیان صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: در دنیای امروز که به عصر ارتباطات و اطلاعات نامیده شده طبیعتا شیوه‌های انتشار و دریافت خبر خیلی مهم و اثرگذار است.

وی ادامه داد: کسب و انتشار اخبار باید بر پایه سرعت، دقت، صحت و صداقت باشد؛ بر این اساس من به عنوان یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس به این ویژگی‌های برجسته در این رسانه صحه می‌گذارم.

این مسئول اضافه کرد: من به عنوان یک فرهنگی بسیاری از خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری استان را به صورت روزانه چک می‌کنم و یکی از مهم‌ترین رسانه‌هایی که سه ملاک اساسی خبر را رعایت می‌کند در واقع خبرگزاری فارس است.

صادقیان تصریح کرد: سرعت، صحت و دقت در انتشار خبر در خبرگزاری فارس تجلی یافته و این مرهون تلاش دست‌اندرکاران این رسانه مقتدر است.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: این رسانه علاوه بر توجهی که به خبرهای مختلف دارد با نگاهی صادقانه و بی‌طرفانه نسبت به انعکاس اخبار در استان برای مخاطبان اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: این رویه، صداقت خبرگزاری فارس را برای مخاطبان اثبات کرده و سبب افزایش روز به روز تعداد مخاطبان این رسانه در مقابل دیگر خبرگزاری‌ها شده است.

این مسئول اضافه کرد: نکته مهم دیگری که در خبرگزاری فارس در استان ایلام مورد تایید همه مخاطبان و مردم استان ایلام است توجه به اخلاق حرفه‌ای در انتشار و تولید خبر بوده است که جای تقدیر و تحسین دارد.

صادقیان تصریح کرد: دفتر خبرگزاری فارس استان ایلام به اذعان همگان در کوتاه‌ترین زمان پس از شروع فعالیت در ابعاد مختلف نسبت به انعکاس اخبار و رویدادهای مختلف استان اقدام کرده که از این نظر شایسته تقدیر و تجلیل است.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول