اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس

دفتر خبرگزاری فارس در بویین زهرا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری فارس در شهرستان بویین زهرا با حضور مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس و تعدادی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

دفتر خبرگزاری فارس در بویین زهرا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در شهرستان بویین زهرا با حضور مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس برگزار شد.

خبرگزاری فارس در استان قزوین دارای پنج نمایندگی خبری در شهرستان‌های آبیک، البرز، تاکستان، آوج و بویین زهرا است و در استان قزوین نیز با بهره‌گیری از نیروهای متعهد، جوان و با استعداد در حوزه‌های مختلف اقدام به تهیه خبر می‌کند.

حسن کربلایی در این مراسم با تشریح نقش و جایگاه رسانه در کشور اظهار کرد: خبرگزاری فارس با بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای خود در راستای تأثیرگذاری حرکت می‌کند.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس با تأکید بر لزوم انعکاس دقیق و صحیح اخبار از توسعه دفاتر شهرستانی خبرگزاری فارس خبر داد.

 پس از افتتاح این دفتر رسول لامعی ‌رامندی به عنوان نماینده خبرگزاری فارس در شهرستان بویین زهرا معرفی شد.

حسن کربلایی نیز در دیدار با فرماندار بویین زهرا با بیان اینکه نمایندگی‌های خبرگزاری فارس در تمام استان‌های کشور با توان و ظرفیت حداکثری فعال بوده و مشغول انعکاس اخبار هستند، اظهار کرد: در حال حاضر در برخی از استان‌های کشور بیش از یک دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس فعال می‌باشند که این مهم بیانگر توجه این خبرگزاری به اخبار شهرستان‌ها است.

وی با بیان اینکه توسعه دفاتر خبری در شهرستان‌ها از مواردی است که با جدیت نیز پیگیری می‌شود، بیان کرد: لزوم توجه به اخبار و رخداد‌های تمام نقاط کشور بسیار ضروری و مهم است.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و نهادینه‌سازی فرهنگ تلاش باید با جدیت دنبال شود.

همچنین در حاشیه این دیدار روح‌الله عباسپور نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس که برای افتتاح دفتر خبرگزاری فارس در این شهرستان حضور پیدا کرده بود با حسن کربلایی دیدار و گفت‌و‌گو کرد و فعالیت خبرگزاری فارس در استان قزوین و شهرستان بویین زهرا را قابل تقدیر دانست.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول