اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

خبرگزاری فارس بازوی مهم اطلاع‌رسانی نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا با تأکید بر توسعه اطلاع‌رسانی در کشور گفت: خبرگزاری فارس یکی از بازوهای مهم اطلاع‌رسانی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری فارس بازوی مهم اطلاع‌رسانی نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی در دیدار مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس با قدردانی از تلاش‌های این خبرگزاری در انعکاس صحیح، به موقع و مطلوب برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: انتشار پیشرفت‌ها و اقدامات انجام شده مسئولان در جامعه موجب افزایش میزان رضایت‌مندی مردم از خدمات نظام اسلامی می‌شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: حجم فعالیت‌ها و خدمات دولت در بخش‌های مختلف بسیار گسترده است و یکی از ضروریات کنونی نیز انعکاس به موقع و کامل این فعالیت‌ها و همچنین سلسله اقدامات است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس از فعال‌ترین خبرگزاری‌ها در حوزه انتشار اخبار صحیح و گسترده است، تصریح کرد: امیدواریم که با آغاز فعالیت نمایندگی خبرگزاری فارس در این شهرستان بتوانیم زمینه را برای انتشار مجموعه برنامه‌های صورت گرفته مسئولان فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: رسانه در هر زمان می‌تواند تأثیری بسیار مثبت و راهگشا را در حوزه‌های گوناگون و متنوع اجتماعی ایفاگر باشد.

احمدی با بیان اینکه  ایجاد فضا‌ و بستر مناسب برای فعالیت‌های اصحاب رسانه نیز از جمله حساسیت‌هایی است که پیگیری آن لازمه‌ای برای کار خبرنگاران است، تصریح کرد: گستره اطلاع‌رسانی در حال حاضر در کشور نوید‌بخش تحولی بزرگ در عرصه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: نگاه مسئولان شهرستان بویین زهرا به حوزه رسانه نگاهی ویژه و حساس است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون لزوم اتحاد و یکدلی برای پیشرفت در برنامه‌های جاری کشور تصریح کرد: معظم‌له همواره با تدبیر دلسوزانه در راستای اعتلای انقلاب اسلامی گام برداشته و تاکنون کشور را از برهه‌های سخت عبور داده‌اند.

احمدی با اشاره به گسترش چشم‌گیر و قابل تقدیر حوزه راه‌های ارتباطی در این شهرستان بیان کرد: در 4 سال اخیر رشد خوبی را در بخش توسعه راه‌های روستایی در این شهرستان داشته‌ایم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول