اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسولی‌نژاد‌ در مراسم افتتاح سالن زورخانه ‌زرندیه‌

ساخت سالن‌های زورخانه‌ در تمام شهرستان‌ها /مسئولان حمایت کنند

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به معنویت خاصی که در ورزش زورخانه‌ای وجود دارد راه‌اندازی سالن‌های زورخانه‌ در تمام شهرهای کشور را ضروری می‌کند.

ساخت سالن‌های زورخانه‌ در تمام شهرستان‌ها /مسئولان حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید احمد رسولی‌نژاد دقایقی پیش در مراسم راه‌اندازی و بهره‌برداری سالن زورخانه شهرستان زرندیه اظهار داشت: ورزش زورخانه‌ای یک ورزش ملی است و با توجه به اینکه در بدو ورود به این سالن زورخانه ذکر خدا و یا علی گفته می‌شود، احداث سالن‌ زورخانه در تمام شهرها و بعد از آن در تمام محله‌ها یک ضرورت است که مسئولان در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: زورخانه‌ها در مراسم تولد و شهادت‌ها مراسم‌ ویژه‌ای برگزار می‌کنند و این مهم زورخانه‌ها را از ارزش و جایگاه‌ ویژه‌ای برخوردار می‌کند.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بر لزوم جذب جوانان به رشته باستانی و زورخانه‌ای تاکید کرد و ادامه داد: نوآوری‌های نسل جدید در این رشته به زیبایی‌های خاص آن افزوده است که باید زمینه جذب و گرایش هر چه بیشتر جوانان این رشته پهلوانی را فراهم ساخت.

رسولی‌نژاد خاطر نشان ساخت: مسئولان فدراسیون و هیئت‌های استانی باید علاوه بر جذب جوانان به جایگاه پیشکسوتان نیز توجه داشته و در حفظ جایگاه این عزیزان بکوشند.

وی رشته باستانی را سر‌آمد سایر رشته‌ها دانست و اظهار کرد: ورزش زورخانه‌ای همواره با ذکر خدا همراه است که این یکی از نقاط قوت این رشته به شمار می‌رود.

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان سالن زورخانه شهرستان زرندیه را یکی از بهترین سالن‌های زورخانه‌ای در کشور دانست و گفت: تقارن داشتن افتتاح این پروژه با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) اتفاق میمون و خوشایندی است که باید آن را به فال نیک گرفت.

در مراسم افتتاح این پروژه رئیس فدراسیون ورزش‌ باستانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، فرماندار زرندیه، معاون استاندار و جمعی از مسئولان شهرستان زرندیه حضور داشتند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول