اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

کمیته گرامیداشت شهدای 5 آذر گرگان فعال می‎شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: به منظور گرامیداشت شهدای پنج‎ آذر که به عنوان روز «شهدا و انقلاب» در گرگان نام گرفته مطابق سنوات گذشته این کمیته برای برنامه‎ریزی مناسب فعال می‎شود.

کمیته گرامیداشت شهدای 5 آذر گرگان فعال می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا چراغعلی شنبه شب در صحن علنی شورای شهر گرگان اظهار داشت: با توجه به اینکه گرامیداشت شهدای پنج‎ آذر با ایام عاشورا مقارن شده بنا داریم تا این مراسم با چند روز جابه‎جایی و جلوگیری از خدشه وارد شدن به مراسم عزاداری امام حسین (ع) انجام شود.

تشکیل کمیته برای مراسم گرامیداشت شهدای پنج ‎آذر گرگان

وی ضرورت برنامه‎ریزی دقیق را در برگزاری مناسب مراسم گرامیداشت شهدای پنج ‎آذر گرگان مهم خواند و افزود: کمیته‎ای متشکل از خارکوهی تاریخ‌نگار گلستان، شهرداری، شورای شهر و سایر دستگاه‎ها تشکیل خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان پیشنهاد کرد: برگزاری بزرگداشت پنجم آذر با هم‌فکری خانواده‎های شهدایی که در این ایام به وصال حق شتافتند، انجام گیرد.

علی کلاتی از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر گرگان نیز تاکید کرد: برای مراسم فرهنگی به ویژه مراسم شهدای پنج ‎آذر باید از اقدامات موازی پرهیز شود.

برنامه‌های شورای شهر برای مراسم 5 آذر به هیچ ‎وجه موازی‎کاری نیست

شهردار گرگان نیز در این مراسم اظهار داشت: شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم باید یادآوری کارهای تاریخی شهر گرگان را داشته باشد و انجام چنین اقداماتی به هیچ‎وجه موازی‎کاری نیست.

ابراهیم کریمی با بیان اینکه شورای شهر می‌تواند در قالب پیشنهادی به بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرماندار گرگان برگزاری این مراسم را در صحن شورا و یا تالار فخرالدین اسعد گرگانی داشته باشد، یادآور شد: سال گذشته که این مراسم در مسجد جامع گرگان انجام گرفت برد خوبی نداشت لذا اکنون فرصت مناسبی است تا فرماندار گرگان به عنوان مدیر شهر، بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی و شورای شهر گرگان به عنوان نماینده مردم، برای مراسمی درخور تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‎ریزی مناسب برای حضور پررنگ مردم در مراسم بزرگداشت شهدای پنج ‎آذر بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول