اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش زنجان:

کتاب و کتابخوانی نیاز مبرم مردم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش زنجان با بیان اینکه موضوع کتاب و کتابخوانی نیاز مبرم مردم است، گفت: ما رسالت بزرگی داریم که با فرهنگ کتابخوانی آموزش‌های لازم را به مردم بدهیم.

کتاب و کتابخوانی نیاز مبرم مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، امیر نظری ظهر امروز در مراسم افتتاح پانزدهمین دوره طرح ملی «5 هزار نمایشگاه در 5 هزار مدرسه» و مجتمع آموزشی و پرورشی اظهار داشت: عملکرد شهرستان ابهر در بحث نمایشگاه کتاب و کتابخوانی بسیار عالی بوده است.

وی افزود: یک چهارم خرید نمایشگاه کتاب را شهرستان ابهر انجام داده است و در نمایشگاه برگزار شده اخیر در استان، شهرستان ابهر در جایگاه نخست و زنجان در رتبه دوم قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به جایگاه کتاب و کتابخوانی تصریح کرد: کتاب و کتابخوانی اهمیت بسیاری دارد و فرهنگ غنی اسلام در حوزه علم و مطالعه تاکید بسیار کرده است.

وی اضافه کرد: فرهنگ غنی ایران سرشار از سخنان و مفاهیم مهمی از کتاب است.

نظری با بیان اینکه موضوع کتاب و کتابخوانی نیاز مبرم مردم است، گفت: ما رسالت بزرگی داریم که با فرهنگ کتابخوانی آموزش‌های لازم را به مردم بدهیم و برای ترویج کتابخوانی باید راه زیادی را طی کنیم و این موضوع را باید از کودکی و از محیط خانواده شروع و در مدارس و دانشگاه‌ها ترویج بدهیم.

مدیرعامل موسسه منادی تربیت در این مراسم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به بحث کتاب و کتابخوانی اضافه کرد: کتاب نور است و ما در محضر نور قرار داریم و باید از این نور استفاده بهینه داشته باشیم.

یعقوبی افزود: کارشناسان موسسه منادی تربیت با کمال دقت در تلاش هستند که با عناوین خوب کتاب‌ها را به جامعه برسانند.

وی تصریح کرد: ما در سال‌های گذشته یک هزار نمایشگاه داشته‌ایم که این رقم را به 50 هزار نمایشگاه ارتقاء داده‌ایم.

مدیرعامل موسسه منادی تربیت با اشاره به نقش کتاب و کتابخوانی در توسعه فرهنگ جامعه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با قرار گرفتن جامعه در عصر انفجار اطلاعات، همچنان کتاب جایگاه شاخص خود را حفظ کرده است و همچنان مردم کتاب را به عنوان یاری مهربان دوست می‌دارند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول