اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر خبر داد

انتشار 170 عنوان کتاب از سوی مرکز نشر هاجر

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این مرکز نشر از ابتدای فعالیت خود تاکنون 170 عنوان کتاب منتشر کرده است.

انتشار 170 عنوان کتاب از سوی مرکز نشر هاجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایانفر اضافه کرد: تاکنون 2 میلیون و 300 هزار جلد کتاب در 45 نوبت چاپی از سوی مرکز نشر هاجر منتشر شده است که 30 نوبت آن مربوط به سال جاری است.

وی شیوه شیوایی، دروس التمهدیه فی فقه الاستدلالی، سازوکارهای تولید ملی، درس‌نامه زندگی و سیره حضرت زهرا(س) را از جمله کتب منتشر شده از سوی مرکز نشر هاجر ذکر کرد.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر یادآور شد: انتشار کتاب آیین زمامداران الهی (عهدنامه مالک) در 50 هزار نسخه و توزیع آن در میان طلاب و مدارس علمیه خواهران از دیگر فعالیت‌های این مرکز است.

وی با اشاره به حضور مرکز نشر هاجر در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب تهران یادآور شد: امسال مرکز نشر هاجر با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مسابقه کتاب‌خوانی انسان برای زندگی بهتر را از کتابی با همین نام برگزار کرد و جوایزی به برندگان آن اهدا کرد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول