اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کتابخانه عمومی فامنین:

کتابخانه فامنین جوابگوی جمعیت این شهرستان نیست

خبرگزاری فارس: سرپرست کتابخانه عمومی شهرستان فامنین گفت: تنها کتابخانه شهرستان فامنین جوابگوی جمعیت این شهرستان نیست که می‌طلبد کتابخانه دیگری در این شهرستان ساخته شود.

کتابخانه فامنین جوابگوی جمعیت این شهرستان نیست

روح‌الله رسولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به لزوم مطالعه کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: با توجه به اینکه کتاب موجب ارتقای علمی افراد و رشد و توسعه فرهنگی اقشار جامعه می‌شود، لزوم توجه به این امر در هر برهه و زمانی احساس می‌شود.

وی ادامه داد: کتاب یکی از ابزارهای فرهنگی در سطح جامعه است که در هفته کتاب به این امر تأکید می‌شود چرا که باید کتاب جدی گرفته شده و در سبد فرهنگی خانوار جای گیرد.

سرپرست کتابخانه عمومی شهرستان فامنین در ادامه به برنامه‌های این شهرستان در هفته کتاب اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه، جشنواره نقاشی در تمام مهدهای کودک، اهدای کتاب، برگزاری عصر شعر، بازدید مسئولان ادارات شهرستان از کتابخانه، جشن کتاب، عضویت رایگان و بازدید عمومی از جمله برنامه‌های این شهرستان است.

وی با بیان اینکه تنها کتابخانه شهرستان فامنین کفاف میزان جمعیتی را نمی‌دهد، افزود: باید تلاش کنیم کتابخانه دیگری را در این شهرستان بسازیم و در انجمن کتابخانه‌های فامنین نیز مسئولان وعده‌ای مبنی بر ایجاد کتابخانه دیگری دادند که ما پیگیر برنامه‌ها هستیم.

رسولی با بیان اینکه 16 هزار کتاب در کتابخانه فامنین موجود است، افزود: این میزان کتاب با سطح استاندارد فاصله دارد و طرح کتاب من، نذر کتاب، نمای نشریات و تازه‌های کتاب نیز داریم.

وی با اشاره به قانون پرداخت نیم درصد شهرداری‌ها نیز بیان داشت: شهرداری فامنین امسال نسبت به سال قبل عملکرد خوبی داشته است اما در مجموع نیم درصد را به ما کامل پرداخت نمی‌کند.

سرپرست کتابخانه عمومی شهرستان فامنین در پایان سخنانش یادآور شد: اعضای کتابخانه فامنین یک هزار و 200 نفر هستند که با عضویت رایگان در هفته کتاب تعداد آنها افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول