اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته یک هندبال

صبای قم با عبور از سد هیئت کرمانشاه صدرنشین شد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال صبای قم در دومین هفته از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور بر تیم هیئت کرمانشاه پیروز شد.

صبای قم با عبور از سد هیئت کرمانشاه صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدار تیم‌های هندبال صبای قم و هیئت کرمانشاه از دومین هفته دیدارهای دور رفت مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور جمعه شب برگزار شد که با برتری صبای قم به پایان رسید.

صبایی‌ها که سرحال و آماده از پیروزی قاطع 40 بر 27 هفته نخست برابر تیم هیئت هندبال یزد در این دیدار حاضر شده بودند تا در نخستین میهمانی این فصل برابر تیم هندبال هیئت کرمانشاه قرار بگیرند، همچون مسابقه قبل مقتدرانه عمل کرده و با پیروزی میدان را ترک کردند.

کرمانشاهی‌ها که در دیدار قبلی خود شکست مقابل تیم‌ هندبال پارس مس فلاورجان در یک دیدار حساس خارج از خانه را تجربه کرده بودند و بر خلاف صبای قم امتیازی در کارنامه نداشتند، در این دیدار نیز تن به شکست دادند تا در انتهای جدول گروه قرار بگیرند.

بازیکنان تیم هندبال صبای قم در این دیدار کاملا سوار بر جریان بازی شده و به مراتب قوی‌تر از دیدار هفته نخست برابر هیئت یزد که با اختلاف 13 گل به سود آنها به پایان رسیده بود عمل کرده و با اختلاف شش گل به پیروزی رسیدند تا صدرنشین جدول رده‌بندی دیدارهای گروه اول مرحله مقدماتی شوند.

در جریان این دیدار که از ابتدای نیمه نخست تا اواسط نیمه دوم دو تیم با نتیجه فاصله‌ای نزدیک پیش می‌رفتند برتری کاملا به سود صبای قم بود و شاگردان غلامعلی اکبرآبادی با ارائه بازی کاملا منطقی و حساب شده در نیمه نخست این دیدار با برتری 21 بر 15 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز برتری هندبالیست‌های صبای قم ادامه یافت و این تیم 9 بار دیگر دروازه تیم هیئت هندبال کرمانشاه را باز کرد تا از سد میزبان خود عبور کرده و به سه امتیاز شیرین این دیدار دست یابد.

این پیروزی هندبالیست‌های صبای قم را با دو برد، 70 گل زده و 51 گل خورده به تنهایی با کسب شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه اول مرحله مقدماتی پیکارهای لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور جای داد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول